Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
-
Dominik
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-11-10, 13:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 1955
Jawka Kaczka
Jawa 350 2szt
Romet Pony, T1
- Lokalizacja: Łosice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Dominik » 2017-04-05, 19:06
-
Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Skinder » 2017-04-05, 19:57
12v z początku produkcji. Zakładali je chyba do 73r.
-
blackrider
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75'
- Lokalizacja: Zduńska Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: blackrider » 2017-04-05, 20:19
Nie powinno być jeszcze czarnego ?
-
9stachu9
- Posty: 27
- Rejestracja: 2015-01-25, 18:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
WSK 175
Komar
- Lokalizacja: Gołaszewo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 9stachu9 » 2017-04-05, 21:08
czarny powinien chyba być od platyn,
czerwony światła a dwa żółte do prostownika
instalacja z dwoma akumulatorami 6v połączonymi szeregowo czyli w sumie wszystko na 12v
-
czyzolek
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-02-14, 10:16
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1
M-72
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czyzolek » 2017-04-05, 21:28
Dokładnie jak Stachu pisze. Ja w moim s1 z 75' mam też instalacje 12V i miejsce w ramie na jeden akumulator - 12V.
Pozdrawiam!
-
blackrider
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75'
- Lokalizacja: Zduńska Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: blackrider » 2017-04-06, 19:01
Czyli wychodzi na to, że jak u mnie w Gazelce.

Czarny platynki, czerwony zasila bezpośrednio prądem przemiennym światła główne (4 cewki), 2 żółte (2 cewki) do prostownika na prąd stały i do ładowania aku.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości