Wydawało mi się, że na trzy śruby jest przykręcany tylko jeden element taki jak w linku poniżej- co tam jeszcze jest oprócz niego bo piszesz o dwóch elementach?
https://sprzedajemy.pl/tarczka-napedowa ... nr57477494
Typy piast w kolach wymiennych- co najmniej trzy
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: Typy piast w kolach wymiennych- co najmniej trzy
napisałem że są dwa elementy z tego względu że są dwa;) tzn całość składa się z tulei między łożyskiem piasty a napędem prędkościomierza i ,,talerza,, który kręci się razem z piastą - to właśnie on jest przykręcony na 3 śruby z łbami stożkowymi - a tuleja jest dwustopniowa pasująca ściśle do ,,talerza,, (nie jakaś tam rurka) - jeśli sprzedawany przedmiot należy do ciebie to odkręć go i sprawdź
element w ogłoszeniu opisany jest jako pasujący do z1 i z2 - no mi wydaje się że tylko do z1 bo z2 ma normalny ślimak z przodu i piasta go napędza bezpośrednio (w z1 z tyłu od strony szczękotrzymacza a w z2 z drugiej strony piasty z przodu)
co do ceny to nie wiem czy to dużo czy mało - ja za dorobienie na CNC dałam 20kg przenicy ( tak 20kg przenicy
bo gość miał wnuczka małego i zrobił mu karmnik dla ptaków aby zimą obserwował)
element w ogłoszeniu opisany jest jako pasujący do z1 i z2 - no mi wydaje się że tylko do z1 bo z2 ma normalny ślimak z przodu i piasta go napędza bezpośrednio (w z1 z tyłu od strony szczękotrzymacza a w z2 z drugiej strony piasty z przodu)
co do ceny to nie wiem czy to dużo czy mało - ja za dorobienie na CNC dałam 20kg przenicy ( tak 20kg przenicy

Ostatnio zmieniony 2018-12-31, 15:01 przez s06tuner, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Typy piast w kolach wymiennych- co najmniej trzy
Fotkę dalem przykladową. Mam gdzieś w zapasie taki napęd ale kompletnie nie kojarzę tej tulei - zwykla wysoka stosowana w kołach WSK nie bedzie pasować?
Swoją drogą Sami Swoi mi sie przypomnieli - 2 kwintale pszenicy za kota
...
Swoją drogą Sami Swoi mi sie przypomnieli - 2 kwintale pszenicy za kota
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: Typy piast w kolach wymiennych- co najmniej trzy
przeedytowałem posta zanim zauważyłem odpowiedź
no z tym kotem to masz racje
- ja nie jestem rolnikiem ale kupiłem od rolnika przenice za 20pln więc tragedii nie było
jak nie znajdziesz tulei to podam Ci wymiary do wykonania nowej - średnio kumaty tokarz to ogarnie - dużo łatwiej ją dorobić niż ten,,talerz,,
no z tym kotem to masz racje

jak nie znajdziesz tulei to podam Ci wymiary do wykonania nowej - średnio kumaty tokarz to ogarnie - dużo łatwiej ją dorobić niż ten,,talerz,,
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Typy piast w kolach wymiennych- co najmniej trzy
Wydaje mi się że pierwsze roczniki Z2 również mialy napęd licznika z tyłu.
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: Typy piast w kolach wymiennych- co najmniej trzy
możliwe - nie mogę się odnieść bo niemam 100% pewności że tak lub że nie, ale wiem że dużo jest niuansów które ciężko zweryfikować - np. mam z150 do której montowano silnik s06 - i np. na 3 głowice które posiadam każda jest inna, cylindry też mam 2 lub 3 typy, kartery też 2 lub 3 typy odlewów różne w wielu elementach, różne pokrywy sprzęgła, tłoki itd. itp. - a to tylko jeden model silnika wytwarzany raptem kilka lat - a ile musi być różnic jeśli wziąć pod uwge cały motocykl składający się z tak wielu części???? do tego dochodzą ingerencje właścicieli w ciągu kilkudziesięciu lat...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość