Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
-
syndrom
- Posty: 33
- Rejestracja: 2023-10-16, 07:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 - ustalam resztę
-
Kontaktowanie:
Post
autor: syndrom » 2024-02-15, 20:51
-
igor1956
- Posty: 1317
- Rejestracja: 2018-08-08, 19:43
- GG: 0
- Moje maszyny: Różne
-
Kontaktowanie:
Post
autor: igor1956 » 2024-02-15, 21:18
Amortyzatory są od mz
Za motórem panny sznurem

-
adamsky771
- Posty: 137
- Rejestracja: 2016-02-26, 00:53
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 - 79
- Lokalizacja: Sowina
-
Kontaktowanie:
Post
autor: adamsky771 » 2024-02-16, 00:51
Silnik - nie widzę pola numerycznego, ani pokryw (zapłon i olejowa) i być może cylinder też nie z tego roku (powinien być aluminiowy). Stacyjka tez nie ta. Z reszty spokojnie 84 poskładasz. Zbiornik ok.
-
syndrom
- Posty: 33
- Rejestracja: 2023-10-16, 07:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 - ustalam resztę
-
Kontaktowanie:
Post
autor: syndrom » 2024-02-16, 13:32
-
adamsky771
- Posty: 137
- Rejestracja: 2016-02-26, 00:53
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 - 79
- Lokalizacja: Sowina
-
Kontaktowanie:
Post
autor: adamsky771 » 2024-02-16, 14:44
Silnik niestety lata 70te - początek.
https://www.youtube.com/watch?v=whszHNvcmWQ
Tak mniej więcej to powinno wyglądać.
Jeśli jest z początku roku to odblaski okrągłe przód i tył i stara stacyjka oraz lampa tył. Jeśli młodsza to odblaski prostokątne z przodu, tył lampa Chart i nowa stacyjka Chart.
-
syndrom
- Posty: 33
- Rejestracja: 2023-10-16, 07:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 - ustalam resztę
-
Kontaktowanie:
Post
autor: syndrom » 2024-02-16, 15:32
adamsky771 pisze: ↑2024-02-16, 14:44
Silnik niestety lata 70te - początek.
Po numerze silnika oceniłeś ? bo wizualnie wygląda tak jak na filmie, który podesłałeś. Reszta też się zgadza lampa, tylko faktycznie jak kolega inny zauważył to amorki tylne do wymiany
-
halcik
- Posty: 2253
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
- Lokalizacja: Kutno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: halcik » 2024-02-16, 21:21
Tak po numerze można oszacować rocznik produkcji. Ale oprócz samego numeru są też inne kapy boczne i inaczej wygląda pole numerowe silnika.
-
adamsky771
- Posty: 137
- Rejestracja: 2016-02-26, 00:53
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 - 79
- Lokalizacja: Sowina
-
Kontaktowanie:
Post
autor: adamsky771 » 2024-02-17, 00:54
Zgadza się - a różnice są takie:
1 cylinder aluminiowy
2 pokrywa prawa z "przerwanymi paskami"
3 pokrywa lewa Predom Dezamet wąski rozstaw śrub
4 pole numeryczne pod cylindrem na lewym karterze tzw podwójne lub inaczej 051
-
syndrom
- Posty: 33
- Rejestracja: 2023-10-16, 07:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 - ustalam resztę
-
Kontaktowanie:
Post
autor: syndrom » 2024-02-17, 14:32
Szczegółowo objaśnione, dzięki
-
syndrom
- Posty: 33
- Rejestracja: 2023-10-16, 07:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 - ustalam resztę
-
Kontaktowanie:
Post
autor: syndrom » 2024-03-06, 21:31
Piaskowanie ogarnięte, teraz czas na kolor

-
syndrom
- Posty: 33
- Rejestracja: 2023-10-16, 07:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 - ustalam resztę
-
Kontaktowanie:
Post
autor: syndrom » 2024-03-06, 21:40
Im dalej w las tym coraz większe ciekawostki i problemy

Tuleja z tyłu:
Piasta tył, może mieć to wpływ? Warto naprawiać ?
Tutaj chyba nie ma co się przyczepić, jedynie to czyszczenia i ocynk? co byście doradzili?
Ślimak na drucie patent był, więc też do wymiany:

-
adamsky771
- Posty: 137
- Rejestracja: 2016-02-26, 00:53
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 - 79
- Lokalizacja: Sowina
-
Kontaktowanie:
Post
autor: adamsky771 » 2024-03-07, 00:54
Tak od tyłu to:
ślimak - możesz zregenerować spawając podkładkę
zabierak - widzę patent na śruby M6 więc tu może być największy problem - oryginalne nity fi 5 tu nie podejdą. Sam zabierak do szkiełkowania, zębatka tez już rozwiercona - można w ostateczności to "sklecić" na nity 6mm ale estetyki tu nie widzę
piasta - teoretycznie nie wygląda to źle, ale po szkiełkowaniu sprawdź czy pęknięcie nie poszło głębiej w gniazdo łożyska
tulejka - wyprostować, pospawać
-
jjaworskyy
- Posty: 2079
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jjaworskyy » 2024-05-02, 18:10
Wszystkie tulejki kupisz na klasykmoto pl
-
syndrom
- Posty: 33
- Rejestracja: 2023-10-16, 07:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 - ustalam resztę
-
Kontaktowanie:
Post
autor: syndrom » 2024-05-05, 16:58
Dobrze, tylko tam nie tylko tulejki, a poza tym trzeba wiedzieć gdzie i jakie
-
Mixol
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r.
- Lokalizacja: Mazowsze
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mixol » 2024-05-09, 08:36
Te małe tulejki z ostatniego zdjęcia to dystanse wkładane w blaszkę na łożysko, większe od strony bębna, mniejsza pod ślimak i zabierak.Można kupić ale... nie zawsze pasują wymiary.Brałem chyba z JM i był problem, nawet w takiej prostej części wymiar był zły.Dlatego wszelkie tulejki itp wole dorobić u tokarza.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość