polskie wózki i przyczepki motocyklowe
- kowal460
- Posty: 524
- Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
Tak, mam i to kilka. Ale był choc jeden sokół 600 z takim przywózkiem?
Ostatnio zmieniony 2017-05-17, 16:32 przez kowal460, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
podzielisz się?
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- kowal460
- Posty: 524
- Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
- Kontaktowanie:
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
podeślij proszę mailem, PW
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- kowal460
- Posty: 524
- Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
wysłane. Tak dla jasności sidecar to z ang. przywózek, w Polsce mówi się kosz boczny albo wózek boczny, w junaku b20 to doczep i wydaje mi się że ten sam doczep powinien mieć nazwę b20, bo junak jako motocykl został prawie bez zmian i powinien tak być nazywany, zmianą widoczną w nim to linka licznika na przednie koło, pewnie przełącznik do kierunków i może zębatka na zdawczym ale tego nie jestem pewien. Czytałem że kupując junaka B20 na pace dodatkowo było koło, i błotni tylny i pewnie też amortyzatory, w razie potrzeby można było zrobić sobie solówkę.
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
Dzięki!
Czy przypadkiem kontrukcja ramy B20 nie uniemożliwiała przeróbki na solo? Wydaje się że można wstawić tylko wahacz, amorki ibłotnik, ale co z tymi pałąkami powyżej konsoli? Nie były przypadkiem przyspawane?
Czy przypadkiem kontrukcja ramy B20 nie uniemożliwiała przeróbki na solo? Wydaje się że można wstawić tylko wahacz, amorki ibłotnik, ale co z tymi pałąkami powyżej konsoli? Nie były przypadkiem przyspawane?
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- kowal460
- Posty: 524
- Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
nie to przykręcone do ramy , przynajmniej tak jest u mnie dlatego doczepy kończyły żywot osobno
ja kupiłem mojego takNie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kowal460
- Posty: 524
- Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
wiem po tym pierwszym zdjęciu skąd wiedziałem że to junak co? dałem za niego 2,5tys rok temu nie wiem czy to dużo czy mało ale chciałem b20 , osoba która mi go sprzedała nawet nie wiedziała że to rama junaka, brakuje mi tylko kół do tyłu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
Piękny, mam solówkę w tym samy kolorze. DO końca miesiąca powinna stanąć na kołach i liczę że jeszcze w tym sezonie będzie jeździć.
Czy mało czy dużo to kwestia indywidualna. Tydzień temu szukając części do silnika trafiłem na gościa który ma ramę do B20, ładny stan, ale bez przodu z kompletną skrzynią po remoncie - cena 5000zł. Części ma tyle że pewnie byś go skompletował, choć drogie 5000zł by mogło nie starczyć.
Czy mało czy dużo to kwestia indywidualna. Tydzień temu szukając części do silnika trafiłem na gościa który ma ramę do B20, ładny stan, ale bez przodu z kompletną skrzynią po remoncie - cena 5000zł. Części ma tyle że pewnie byś go skompletował, choć drogie 5000zł by mogło nie starczyć.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
Znalazłem jeszcze grafikę wózka do WFM-ki. Kilka lat temu była na alle... aukcja takiego wózka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kowal460
- Posty: 524
- Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
fajna no nie, mam zdjęcia takiej z czasu rzeczywistego, raz tylko widziałem taką na sprzedaż , światła w niej i klamka są od syreny, dziwne na tym obrazku tych świateł nie widać , może w tamtej były dostawione
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
Podeślesz foto na @?
- kowal460
- Posty: 524
- Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
- Kontaktowanie:
- kowal460
- Posty: 524
- Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kowal460
- Posty: 524
- Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
wysłane, tak zauważyłem że ta przyczepka ma jeszcze ala relingi na górze .
Texas , osa to twoje oczko w głowie, a słyszałeś może o wersji exportowej? podobno miały kierunkowskazy oraz plastikową szybę , wiesz coś na ten temat?
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
Eksport na Indie takich bajerów nie miał, ale może nie wolno ich tak traktować skoro sprzedaliśmy licencję i daliśmy ciała co do podpisanej umowy
różnice na Indie były jednak minimalne i obejmowały tylko przygotowanie motoru do pracy w wyższych temperaturach otoczenia. Teksas teraz Ty resztę...

-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
W sumie to wiem tyle co napisał halcik. Jako ciekawostkę powiem Wam jednak, że moje pierwsza Osa miała kilka takich dodatkowych bajerów wykonanych bardzo estetycznie, że z pewnością nie jest to jakaś wydumka chłopka roztropka. Wśród tych dodatków był: reling na przednim błotniku, kratka na przekroku pod wieszakiem na zakupy, taka dziwna blaszka na przekroku (nie wiem po co chyba tylko dla ozdoby), no i miała szybę. W kilku innych widziałem te relingi na błotniku oraz kratkę na przekroku, ale wszystkie były w sumie do siebie podobne, a te moje były trochę inne. Co ciekawe, to wszystkie te dodatki są wykonane z nierdzewki, nawet uchwyty do szyby, a sama szyba ma z centymetr grubości. Niestety ma takie wewnętrzne pęknięcia, że się do niczego nie nadaje, no chyba, że na wzór do dorobienia nowej.
Zresztą zobaczcie sami:
Zresztą zobaczcie sami:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
Teksas też miałem takie dodatki, ale w innym wykonaniu. Ochraniacz na blotnik zostawiłem
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
No właśnie pisałem, że dodatki tego rodzaju się zdarzały, ale takich jak moje nigdy nie widziałem. Reling błotnika też zostawiłem, szybę też, ale muszę ją dopracować, reszta czeka na lepsze czasy, bo aktualnie Osa jest przywalona kupą innych gratów.
- kowal460
- Posty: 524
- Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
- Kontaktowanie:
Re: polskie wózki i przyczepki motocyklowe
na targach poznańskich jest zdjęcie osy chyba exportowej w towarzystwie shl .Ma szybę , stelaże na sakwy i dwukolorowe malowanie , ale kierunkowskazów nie widać zresztą te shl-ki obok też ich nie mają a są exportowe. Wracając to tych zdjęć nawet ciekawie się prezentuje ta Teksańska osa pełna bajerów. 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości