Strona 1 z 1

Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 02:58
autor: Camil
Witam wszystkich, dzisiaj przypadkowo wpadła mi w ręce taki oto egzemplarz WSK 175. Niestety nie wiem do końca jaki to model i prosiłbym o pomoc. Przeglądając zdjęcia znalezione w sieci wydaje mi się że to Dudek, problem w tym że Dudki był produkowane podobno do 1977r a ta jest z 80r. Właściciel od którego przytachałem to cudo powiedział mi że nieoryginalne części to tłumik, lampa przednia oraz kierownica. Zastanawia mnie tylko ten zbiornik paliwa gdyż Dudki mają inne a właściciel twierdził że jest na 100% z tego egzemplarza. Z tego co się jeszcze dowiedziałem to motocykl kiedyś był wersją milicyjną.
Z tabliczki odczytać dało się tylko:
nr fabryczny 02 1001
rocznik 1980
typ silnika 060
końcówkę modelu tj "....W2".

zdjęcia

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 10:46
autor: jakemdural
No kurde DUDEK jak byk , skundlony ale jednak , wskazuje na to chociażby blokada siedzenia z tyłu ramy...
Co do rocznika to nierealne , ma osłonę pod silnik a to było w pierwszych wersjach tego modelu.Stopka boczna widzę też jest. Może numer bity i tabliczka przełożona? Sprawdź... Silnik nieoryginalny , lampy , kiera , kierunki , błotniki nie w chromie , bak i pewnie coś jeszcze.
Składak wsiowy ale za to baza Dudkowa i tu się trzeba cieszyć.

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 10:51
autor: Savier
Podaj dla pewności numer ramy, ale już widzę, że to Dudek.
Strzelam, że numer ramy będzie w okolicach S01563... :)

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 11:58
autor: Camil
nr ramy to S 02006999

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 15:29
autor: Savier
Podejrzane, bo rama ma wszystkie częsci charakterystyczne dla Dudka z pierwszych lat... wstaw zdjęcie miejsca gdzie jest numer ramy. ;-)

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 15:49
autor: Camil
Zdjęcie numeru ramy (raczej nie wygląda żeby był przebijany)

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 15:51
autor: Łukasz S.
Na moje - była zaprawka na 100%

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 15:55
autor: Savier
Przebijany na 100% :). Porównaj download/file.php?id=15664&mode=view

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 16:08
autor: Camil
No to faktycznie mogło być coś kiedyś kombinowane przy niej, ale dobrze by było porównać jeszcze jakieś inne główki ram z numerami (kiedyś wszystko wybijano ręcznie więc mogło się różnić).

papierów niestety nie mam na nią gdyż poprzedni właściciel kupił ją też bez dokumentów 15lat temu. Ale dałem za nią tylko 50zł a w sumie to nic bo dostałem gratis nowy łańcuch i zębatkę tylną w oryginalnym opakowaniu (+ dwa kartony części)

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 16:14
autor: Łukasz S.
Na 100% to nie wyszło w takim stanie z fabryki.

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 16:23
autor: Savier
W fabryce najpierw wytłaczali taką blachę, wybijali numery a na koniec wspawywali do ramy.
Jak ktoś przebija numery to wbija je w taki sposob, żeby nie wgnieść blachy - czyli blisko główki, gdzie jest "podkładka". ;-)

Poza tym nie wiem czy widzisz, ale na gorzej jest szlifowany spaw - w fabryce nie szlifowali, u mnie jest inaczej
download/file.php?id=15664&mode=view

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 16:30
autor: Camil
To chyba całą blaszka musiała być przespawana bo znalazłem jeszcze kilka innych zdjęć na których numery też są blisko główki nabite np. http://img263.imageshack.us/img263/6594/dscf1224ok.jpg

Jutro zdejme zbiornik i zobaczę czy widać inne spawy od środka

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 16:42
autor: Savier
Za to w każdej wuesce S jest takiej samej wysokosci jak cyfry :P

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 16:44
autor: Camil
No nic... Będzie trzeba całość rozebrać, dokupić części i poskładać tak jak ma być

Dzięki za Pomoc

A i jeszcze jedno pytanie,
Śruba która przechodzi przez oryginalny tłumik z Dudka jest przykręcana w miejsce rączki pasażera czy jak? bo w moim egzemplarzu jak widać jest mocowany na dole a będę robił górny

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-10, 20:08
autor: Sebastian440
Przebijana.

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-11, 00:00
autor: jakemdural
Na bank przebite numery

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-11, 12:20
autor: peter125-175
Ze wcześniejszych numerów zostało tylko S tego nie przebił.

Re: Identyfikacja Modelu WSK

: 2013-02-11, 19:19
autor: Camil
W takim razie chyba zaspawam całość i jak będę rejestrował to złożę wniosek w WK i pojadę na stacje diagnostyczna nabić nowe numery (robiłem tak z przyczepą, myślę że z motocyklem będzie podobnie). Tylko że to chcę zarejestrować na żółte blachy

Przerabiał może ktoś taki temat?