Strona 1 z 1

Wsk 175 Pare Pytań :)

: 2013-04-22, 19:39
autor: BrykWsk96
Na wstępie parę fotek :)
DSC00049-zmniejszajka_pl.JPG
DSC00050-zmniejszajka_pl.JPG
DSC00051-zmniejszajka_pl.JPG
DSC00052-zmniejszajka_pl.JPG
A teraz czas na pytania :)
1. Pomoże mi ktoś zidentyfikować rok?
2. Na jaki rok najłatwiej doprowadzić do orginału?
3. Które części nie są z tego modelu?
3. Czym dobrze uszczelnić tłumik?
4. Czym dobrze wyczyścić zbiornik z rdzy?
5. Czy powodem nie dostatku paliwa na 4 biegu może być kranik od Rometa( Biorę też pod uwagę zapychanie się go przez rdze, ale mam filtr paliwa)

PS
Ta skrzynka to chwilowe rozwiązanie i nic nie było wiercone czy też klejone, przypięta na trytki przez orginalne otwory w błotniku.

Pozdrowienia dla wszystkich zmotoryzowanych :)

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

: 2013-04-22, 19:58
autor: krzysiek200
Nie oryginalny tłumik i przedni błotnik, bak to najlepiej wlac fosol lub inny odrdzewiacz wsypań kamyczków nakrętek czy czegoś takiego i potrząsać bakiem i wszystko sie wytłucze, rok to lata 70, tłumik najlepiej uszczelnić takim specjalnym cementem do tłumików (do kupienia w samochodowym) lub sznurkiem takim jak do uszczelniania dzwiczek od pieca

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

: 2013-04-22, 20:04
autor: Savier
Kranik od rometa to kranik od wueski ;-).
Podaj numer ramy a stanie się światłość.

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

: 2013-04-22, 21:03
autor: BrykWsk96
Nr. ramy: S03470203

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

: 2013-05-31, 01:05
autor: BrykWsk96
:)

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

: 2014-01-18, 12:43
autor: warraf
BrykWsk96 pisze:
PS
Ta skrzynka to chwilowe rozwiązanie i nic nie było wiercone czy też klejone, przypięta na trytki przez orginalne otwory w błotniku.

Pozdrowienia dla wszystkich zmotoryzowanych :)

A te otwory w błotniku do czego?? Mam takie w swoim i nie wiem do czego służą :-)

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

: 2014-01-18, 16:05
autor: peter125-175
BrykWsk96 pisze:Nr. ramy: S03470203
1985 rok

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

: 2014-01-18, 18:13
autor: kar740
Miałem podobną jeżeli chodzi o zbiornik i boczki 75.Jeżeli chodzi o kierownicę i błotniki to są inne,miała jeszcze pełną osłonę łańcucha.Wydaje się że twoja to składak.Co do zbiornika moja metoda to:sypiesz do zbiornika dwie garście małych gwożdzi (papiaki)wnewasz paliwka i robisz buju-buju.Co pewien czas wylewasz zawartość i ponawiasz aż do żądanego efektu.Pracochłonne ale skuteczne

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

: 2014-01-18, 19:15
autor: peter125-175
Na 100 % składak ;) .

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

: 2014-01-18, 19:54
autor: mistrzunioss
Nie ma jak uszczelnienie tłumika leszkiem:P
Żeby coś wymyślić trzeba coś wypić a później się bierze cokolwiek pod ręka :lol: :lol: