Strona 1 z 1

Proszę o pomoc w ustaleniu oryginalności WSK M06 B1.

: 2015-11-25, 12:20
autor: chris.lkr
Witam,
Taka oto WueSeczKa. Tabliczka mówi, że jest to M06 B1 z 1969r. Numery ramy zgodne z numerami na tabliczce, numery silnika niezgodne. Chciałbym się dowiedzieć czy w B1 były fabrycznie montowane takie błotniki oraz silnik? Jeśli nie, to od których modeli WSK/WFM pochodzą? Następna sprawa, to przednia piasta (bęben), na zdjęciu widać, że po lewej stronie powkręcane są jakieś śrubki, co to może być? Czy sygnał pochodzi z tego modelu i czy jest zamontowany we właściwym miejscu?
Z wyposażenia, to brakuje jedynie osłony na stacyjkę oraz krótkiej osłony łańcucha bo lewa osłona gaźnika jest, chyba że jeszcze coś komuś rzuci się w oczy, to proszę śmiało pisać.
Pozdrawiam,

Re: Proszę o pomoc w ustaleniu oryginalności WSK M06 B1.

: 2015-11-25, 13:44
autor: rolecki
Błotniki masz ze starszego modelu M06-64 produkowanego do 1967 roku golenie z przodu też chyba powinny być chromowane a nie malowane na srebrno z tyłu ktoś na odwrót założył bęben ,cięgno od hamulca powinno iść od góry, silnik na pierwszy rzut oka różni się tylko pokrywą iskrownika powinna być odlana taka jak w B3,co do przedniego koła to jakoś w tych latach była zmiana że koło z lewej strony nie miało dekielka tylko był odlew aluminiowy i koła ne były wymienne,ale to niech ktoś się wypowie kto wie na pewno.
Klakson chyba we właściwym miejscu kolorem przypomina montowany w B3 po 82 roku.WSk tak naprawdę to bardziej przypomina M06-64 ,ale ta już ma filtr powietrza jak w B1 i duże blachy zakrywające gaźnik.Wg mnie jakaś mieszanka z dwóch modeli.