Wygląd WSK M06B3 w roku 1986 i kolejnych - dyskusja.
: 2016-02-14, 16:42
Drodzy Koledzy, jestem jak wiecie w posiadaniu WSK M06B3 z 1985r., który charakteryzuje się ramą z trzema mocowaniami silnika, lampą tylną LMT-1 i stacyjką 058.000 zapożyczoną z motoroweru Romet typ 210 Chart.
Na początku roku jeden z forumowiczów pochwalił się posiadaniem "prototypu" silnika typ 051 z zapłonem z ww motoroweru.
Ten "prototyp" silnika dał mi do myślenia na temat wyglądu i kompletacji motocykli 125ccm w latach 1986 i kolejnych.
W książce "Instrukcja naprawy i obsługi Motocykli WSK" z 1980r jest rysunek z kierownicą ze zblokowanymi przełącznikami bardzo przypominającymi te stosowane w Charcie.
Moim zdaniem prawdopodobnie powstawał by przejściowy motocykl z coraz większą ilością zunifikowanych podzespołów z pojazdami Rometa.
Jakie jest wasze zdanie w tym temacie?
Na początku roku jeden z forumowiczów pochwalił się posiadaniem "prototypu" silnika typ 051 z zapłonem z ww motoroweru.
Ten "prototyp" silnika dał mi do myślenia na temat wyglądu i kompletacji motocykli 125ccm w latach 1986 i kolejnych.
W książce "Instrukcja naprawy i obsługi Motocykli WSK" z 1980r jest rysunek z kierownicą ze zblokowanymi przełącznikami bardzo przypominającymi te stosowane w Charcie.
Moim zdaniem prawdopodobnie powstawał by przejściowy motocykl z coraz większą ilością zunifikowanych podzespołów z pojazdami Rometa.
Jakie jest wasze zdanie w tym temacie?