No to może mój excel z gazeli w czymś pomoże, motocykl w tej chwili czeka na finalne lakierowanie, jest w podkładzie, chromy zrobione, większość części skompletowana, silnik nie ruszany (będzie remont, chyba bez szlifu ale jeszcze pomyślę), do zakupienia/regeneracji zostały: wał, łożyska, tuleje poliuretanowe, parę zabiegów toczenia, opony (mam nowe z epoki, ale na starych nie będę jeździł). Koszt na dzień dzisiejszy to ok 2900 zł, a remont jest raczej w środku, sprzęt w rozsypce (gdzieś jest mój temat z linkiem do remontu). Wtopiłem sporo kasy już ale robię dla siebie i musi być PROFI. Cała robocizna, poza specjalistycznymi usługami, jak piaskowanie, toczenie czy malowanie proszkowe odpada, bo robię wszystko sam (póki co przerwa na sezon i jazdę fajerkiem, więc sobie części czekają). Co z tego, że można za 100 ładnie pomalować i będzie jak po remoncie, skoro pod tym wszystkim nadal będzie ta sama stara szkapa, jeśli chcesz mieć sprzęt jak nowy, musisz wszystko zregenerować/wymienić. A motocykl to nie tylko wygląd, ale też spora ilość (nawet w takiej prościutkiej wuesce) współpracujących ze sobą i zużywających się części. Musisz też liczyć się z tym że część zabiegów "specjalistów" może bezpowrotnie zniszczyć dany element, który będzie trzeba odkupić (kolejna kasa) - u mnie tak jedną nogą w grobie jest tłumik po chromowaniu i usuwaniu małych wgniotek...
W tej chwili liczę że zamknę się z remontem w 4,5k bez rejestracji (i to pozornie prostego polskiego dwusuwu), ale będzie to na prawdę solidny remont na porządnych materiałach. Dużym kosztem są też brakujące detale, bo to one są najdroższe, zwłaszcza te z epoki. Zresztą jak robisz remont to pozornie dobra część która z powodzeniem by działała dalej zaczyna wydawać ci się brzydka i zużyta i wtedy jesteś gotów zapłacić z 4x więcej za nówkę z epoki, taki kaprys

Ale się rozpisałem

ale takie są realia, pocieszające jest to że wydatki są mocno rozłożone w czasie i nawet człowiek nie zdaje sobie sprawy ile topi w tym kasy
Oto lista z xls'a jaki prowadzę w sprawie gazelki (nie ma tu mnóstwa mojej pracy, na prawdę wielu godzin, kosztów paliwa, telefonów itp. a to też są jakieś wydatki)
gazela na części 02.2008 650
ramię lusterka 10.03.2008 18
toczenie bebnow 1.04.2008 30
srubki, szczotka 2.04.2008 25
scansol, nitro 2.04.2008 50
filc, pasty 6.04.2008 44
amortyzatory przod 14.04.2008 43
piaskowanie, ramy i paru dupereli 15.04.2008 50
srubki 16.04.2008 5
papiery do polerki 16.04.2008 43
malowanie proszkowe

22.04.2008 100
podklad epoksydowy, czarny akryl, baza srebrna, bezbarwny, sitka, przyspieszacz, szpachel …. 10.05.2008 320
srubki - praktiker 8.06.2008 10,8
linki sprzegla 2 odblysnik, oprawka zar, 14.07.2008 47
glowica 16.08.2008 26
podkład epoksydowy, rozpuszczalniki 24.10.2008 90
tabliczki znamionowe 28.10.2008 36
listewka 29.10.2008 45
znaczki na bak 2.11.2008 127,5
tłumik 2.11.2008 170
srubki 10.11.2008 1,7
piaskowanie piaskomet blachy wszystkie 29.11.2008 200
Pokrowiec 09.12.2008 36
podkład akryl dupoint 1l plus kontrolka czarna (19zł) 11.12.2008 179
przesyłka chromów 11.12.2008 20
chromowanie (420+przesyłka) 20.12.2008 472
bagażnik 05.01.2009 30
linka prędkościomierza 30.05.2005 35