Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
-
pawelWSK
- Posty: 1
- Rejestracja: 2011-04-30, 15:31
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson S53
- Lokalizacja: Świat
Post
autor: pawelWSK » 2011-05-01, 14:49
Witam wszystkich

Jestem nowy na forum,jezeli zle umieściłem temat proszę o przeniesieni.
Wiecie moze co to za model WSK-i(zdjecie nizej),posiada ona inna kierownice,wiecie ??

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
tony
- Posty: 352
- Rejestracja: 2009-05-25, 17:46
- GG: 1927416
- Moje maszyny: WSK M06B3 83r.M06B3 "Bąk"76r.JAWATS350 87r.MZ ETZ 150
- Lokalizacja: Sobków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tony » 2011-05-01, 14:53
Według mnie to Garbuska z kierownicą od motorynki.Jeżeli się mylę to proszę o poprawienie mnie

-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2011-05-01, 18:34
Wsk m06b3 rocznik prawdopodobie 1973 z kierą od motoryny

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
termin21
Post
autor: termin21 » 2011-05-02, 00:14
M06 B3 mam indentyko z tłoczonym wchaczem z 1971roku... Kiera nie oryginalna
-
BlacK
- Posty: 161
- Rejestracja: 2010-07-27, 00:37
- Moje maszyny: Komar
TY250
GT-Super Six
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BlacK » 2011-05-06, 14:19
Kierownica 100% od Romecika Motoryny

Też bym obstawiał M06 B3

-
pawelWSK
- Posty: 1
- Rejestracja: 2011-04-30, 15:31
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson S53
- Lokalizacja: Świat
Post
autor: pawelWSK » 2011-05-06, 21:58
Dziekuje za odpowiedzi,tak myślałem że nie jest to seryjna kierownica

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-05-13, 00:23
Ale linkę gazu to ma na styk

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WSK » 2011-05-14, 18:33
Ciekawe jak skręca w lewo przy tak naprężonej lince

MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Post
autor: volksturm » 2011-05-14, 19:04
WSK pisze:Ciekawe jak skręca w lewo przy tak naprężonej lince

To proste ! Wtedy kierujący szybko kluczem poluźnia mocowania kierownicy i ją przed skrętem opuszcza a po skręcie podnosi i skręca jak była.
Ps.Może to tylko do tej szpanerskiej fotki założyli ??

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości