Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
-
misiolek
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
- Lokalizacja: Dzierżoniów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: misiolek » 2012-05-10, 21:11
Witam
Panowie kupiłem taki wał na allegro i po przejechaniu 100km przekręcił mi się czop wału
Nie mogę teraz ustawić zapłonu, jest opóźniony i nie można ustawić go przed GMP...
Można na to jakoś pomóc ? I czy to w ogóle możliwe ? Poprostu zgasiłem motocykl, na drugi dzień chciałem odpalić no i ... lipa.
Jak założe magneto bez klina w odpowiedniej pozycji motocykl odpala jak powinien i jeździ bardzo dobrze...
"o święty benzyniarzu ... "
-
Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Muciek » 2012-05-10, 21:23
Prze dłutować klin w inne miejsce albo CDI.
-
misiolek
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
- Lokalizacja: Dzierżoniów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: misiolek » 2012-05-10, 21:39
Kur... a kupiłem specjalnie ten wał na wypadek takich występów... żeby tego już nie ruszać ... Nie męczyć się z wymęczonymi oryginalnymi wałami ..
Trudno będziemy modzić bo szkoda prawie 200zł w plecy ;/
"o święty benzyniarzu ... "
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2012-05-10, 23:43
Reklamuj o ile to coś da...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
- Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maykii » 2012-05-11, 10:14
misiolek pisze:Nie męczyć się z wymęczonymi oryginalnymi wałami...
Widzisz chyba jednak lepiej sie pomeczyc ze atarymi wałami i dac do regeneracji i przejezdzic na tym jeszcze wiele kilometrów

(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".

-
final
Post
autor: final » 2012-08-24, 19:18
ja śmigam na pełnym wale i puki co mogę narzekać tylko na jedną rzecz a mianowicie CHOLERNE WIBRACJE ! jak wkręcę go do 7k obrotów to motór jest niczym wibrator (za to dziewczyna zadowolona ). Przyczepić można się też wymiarów bo łożyska wchodzą po nagrzaniu bardzo ciężko (ale lepiej ciężko niż luzem). łożysko na stopie bardzo dobre. No i jest ciężki mam podkowe plus sałek tuning , CDI gaźnik 21mm a wkręca się tylko troszkę lepiej niż u audiobassa .
-
Kapitan Wydynamo.
- Posty: 74
- Rejestracja: 2012-08-21, 18:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Bychawa
Post
autor: Kapitan Wydynamo. » 2012-08-25, 11:23
Muciek pisze:Prze dłutować klin w inne miejsce albo CDI.
Albo po prostu założyć magneto tak jak powinno być tyle że bez klina, dokręcić pneumatem.
Jakby te wały z czopami były tak jak w simsonie że są z jednego materiału to by było bardzo dobrze.
-
auriol77
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: auriol77 » 2012-08-25, 12:14
Pełny wał jeśli mnie pamięć nie myli waży tyle co wał do wsk 175 więc to jest 700gram czy prawie kilo różnicy ,więc jak myślisz ile zostało z fabrycznego zakładanego przez konstruktorów wyważenia? Stąd zapewne te wibracje chociaż nawet na zmd wsk ma to do siebie ,że powyżej pewnych obrotów mamy galaretę z rąk.
Jak coś to brałbym wały współczesne ,ale z blachami (ostatnio częściej widoczne na aukcjach i czytałem pochlebne opinie nawet)
-
Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Muciek » 2012-08-26, 13:04
ja śmigam na pełnym wale i puki co mogę narzekać tylko na jedną rzecz a mianowicie CHOLERNE WIBRACJE ! jak wkręcę go do 7k obrotów to motór jest niczym wibrator (za to dziewczyna zadowolona ). Przyczepić można się też wymiarów bo łożyska wchodzą po nagrzaniu bardzo ciężko (ale lepiej ciężko niż luzem). łożysko na stopie bardzo dobre. No i jest ciężki mam podkowe plus sałek tuning , CDI gaźnik 21mm a wkręca się tylko troszkę lepiej niż u audiobassa .
To go trzeba wyciągnąć i wyważyć jak org i powinno być gut

PS Gaźnik 21mm w 125 to nie jest jakiś mega wyczyn więc nie oczekuj za wiele

-
final
Post
autor: final » 2013-01-10, 04:00
Z racji że na nowy zeson chciałem się pozbyć wibracji , Chciałem się dowiedzieć na ile % wyważony był oryginalny wał ? i na ile go wyważyć statycznie abym nie miał wibracji powiedzmy na 6,5k obrotów .
-
auriol77
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: auriol77 » 2013-01-10, 10:49
final pisze:Z racji że na nowy zeson chciałem się pozbyć wibracji , Chciałem się dowiedzieć na ile % wyważony był oryginalny wał ? i na ile go wyważyć statycznie abym nie miał wibracji powiedzmy na 6,5k obrotów .
A umiesz to zrobić w ogóle? Wyważenie fabryczne można wyliczyć mając wał, tłok ze sworzniem itp samemu.
-
final
Post
autor: final » 2013-01-10, 13:36
"mając wał" a ja nie mam, tak samo jak oryginalnego tłoka. A gdyby udało się wyważyć pełny wał jak oryginał wiercąc kilka otworów to Pełny wał przestał by robić z moto wibrator to raz a dwa zyskalibyśmy na mocy (może nie zyskalibyśmy ale nie stracilibyśmy)
-
florek25
- Posty: 63
- Rejestracja: 2013-06-12, 11:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Galicja
-
Kontaktowanie:
Post
autor: florek25 » 2013-06-13, 23:11
Czy jest sens kupowac taki wał z allegro, z blachami?
Jezdze WSKa po polach, rocznie nie robie bog wie ilu kilometrow, chcialbym zeby to kilka lat dzialalo.
Nie moge znalesc nic ciekawego uzywanego

-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-06-14, 15:13
Kup jak chcesz ryzykować

-
jannex
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jannex » 2013-06-14, 15:27
Z blachami są w miarę ok tylko jak kupowałem to była zima 3 lata temu i kosztowały w promocji po 129 zł. Ani czopy się nie rozłażą, ani łożysko nie rozlatuje. Motorem śmigam na co dzień
Jeżeli na pudełku będzie napisane Okinoi albo WmMotor to może być.
-
auriol77
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: auriol77 » 2013-06-14, 15:55
To bardzo tanio wyrwałeś. Ile kilometrów orientacyjnie zrobiłeś na tym wale ?
-
jannex
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jannex » 2013-06-15, 04:56
Na razie mało, z 6000 km ale padł na nim tłok almota i był nowy szlif. Po tym rozbiórka i wał nie wykazywał żadnych oznak zużycia - czysty jak wczoraj wyjęty z pudełka tylko cały lekko pokryty olejem.
-
Kermit
- Posty: 224
- Rejestracja: 2012-03-29, 00:47
- Moje maszyny: WSK 125 Gil
WSK 175 Kobuz i trzy tygrysy Bengalskie
- Lokalizacja: Boska Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kermit » 2013-06-15, 20:07
Przeciwwagi pod blachami są zrobione tak jak w oryginalnym wale. Jeśli chodzi o ten bez blach, to raz miałem okazje założyć taki do silnika. Sugeruje złożyć WSKe z takim walem dla swoich kobiet.
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-06-15, 20:13
Rozbijałeś blachy w tym nowym?
-
Kermit
- Posty: 224
- Rejestracja: 2012-03-29, 00:47
- Moje maszyny: WSK 125 Gil
WSK 175 Kobuz i trzy tygrysy Bengalskie
- Lokalizacja: Boska Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kermit » 2013-06-15, 20:14
Tak, nawet mam jeszcze ten wał.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości