Proszę o ocene tłoka,pierścieni oraz wału. WSK 125, 52,25

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Awatar użytkownika
mundy1
Posty: 358
Rejestracja: 2012-01-01, 22:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk B3, Mz Trophy 250
Lokalizacja: ostrow mazowiecka
Kontaktowanie:

Re: Proszę o ocene tłoka,pierścieni oraz wału. WSK 125, 52,2

Post autor: mundy1 » 2013-11-07, 00:21

Może znasz goscia wiec zwracam honor. Zresztą właściciel "przejedzie" palcem po tym i bedzie wiedzial czy sa tam wypustki jak po punktowaniu czy to jest oszlifowane na gładko po metalizacji/napawaniu i tylko zostały punktowe ubytki.

florek25
Posty: 63
Rejestracja: 2013-06-12, 11:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Galicja
Kontaktowanie:

Re: Proszę o ocene tłoka,pierścieni oraz wału. WSK 125, 52,2

Post autor: florek25 » 2013-11-07, 00:28

Dla mnie to jest tak jakby wlasnie kropki metalowe byly przyklejone :)

florek25
Posty: 63
Rejestracja: 2013-06-12, 11:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Galicja
Kontaktowanie:

Re: Proszę o ocene tłoka,pierścieni oraz wału. WSK 125, 52,2

Post autor: florek25 » 2013-11-07, 18:44

Czytam forum i nie raz piszę sie o pasowaniu tłoka przy szlifie cylindra. O co to chodzi? Mozna sobie wybrac jakie sie chce? Nie wiem jak jest ciasniejsze to jest wieksza moc ale ryzyko zatarcia? Mozna brac mniej ciasne ale pewnosc ze wsk dluzej pojezdzi?

grześ19
Posty: 144
Rejestracja: 2013-12-06, 10:10
GG: 0
Moje maszyny: Jawa 50 1978r.
Jawa 50 1976r.
WSK M21W2 1978r.
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontaktowanie:

Re: Proszę o ocene tłoka,pierścieni oraz wału. WSK 125, 52,2

Post autor: grześ19 » 2013-12-09, 19:37

Jak masz dobry tłok to trzeba zrobić tak jak jest napisane w książce, z tym, że tłoki przy tym samym wymiarze tudzież nadwymiarze różnią się minimalnie średnicą ( + - 0,01 mm) dlaetego szlif się robi jak jjuż masz tłok w reku żeby jeszcze lepiej wymiary zgrać. Oczywiście klient nasz Pan więc gość w zakładzie moż Ci zrobić caiśniej ślif lub luźniej. Jak będie ciaśniej to w lato będziesz musiał robić czeste przerwy bo tłok się bedzie klinował. W skrajajnych przypadkach przy ciasnym slifie i kiepskim tłoku co 2-3 km będziesz stał. Przy luźniejszym szlifie po prostu układ tłok cylider szybciej osiągnie luz między tłokiem a cylkiem który będzie go kwalifikował do wymiany, czyli szlif wystarczy na mniej km.
Organizuję rejsy żeglarkie po J.Mazurskich własnym jachem i zabiorę chętnych w cenie od 280zł/tydz

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości