Chyba nie wiesz o czym mówisz,zrobiłem tych gwintów mnóstwo i wszystkie się sprawują wyśmienicie,jeśli wolisz bawić się tulejkami to proszę bardzo twój wybór ale nikt nie wmówi mi ze tulejka jest lepsza od takiej wkładki,kiedyś tez uważałem ze tulejka jest super ale odkąd zacząłem stosować heli-kole nikt już nie namówi mnie na tulejki,zresztą parę razy wykręciła mi się ale tulejka właśnie,które wkręcałem na przeróżne kleje i rozklepywałem lecz nic to nie dało,tak więc twoja teoria jest nie trafiona.wujcio pisze:Sprężynka w głowicy to średni patent bo kilka razy odkręcisz i dokręcisz świecę i Ci się ona wykręci lub zatnie.
Tam jest dojście więc robi się specjalną redukcję z kołnierzem i od spodu się zaklepuje wtedy nie ma prawa żeby coś się wykręciło.
Moim zdaniem sprężynki nadają się tylko w miejsca gdzie tych gwintów nie odkręca się zbyt często.
Zerwany gwint? Szpilka cylindra
- profss
- Posty: 118
- Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50 - Lokalizacja: Twardogóra
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
Jeśli górną powierzchnię w głowicy troszkę się wyrówna i od spodu zrobi się odpowiednią fazę to różnica na tulejce nie będzie wyczuwalna. Oczywiście każde rozwiązanie będzie lepsze niż miękkie aluminium
Długa świeca to zły pomysł bo gwint który wystaje złapie nagar i może być problem z wykręceniem świecy 


- profss
- Posty: 118
- Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50 - Lokalizacja: Twardogóra
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
Tak bez problemu kupisz na internetach znajdziesz na pewno.rss pisze:a same tulejki M14x1.25 mozna kupic?
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
Pisząc o długiej świecy miałem na myśli to, że zmienia ona charakterystykę pracy silnika, a samo zastosowanie tulejki spowoduje schowanie świecy w tej tulei. Bo jeśli ładnie zrobisz i zaklepiesz od dołu, to zrobisz nadmiar (kołnierz na górze). Można zfazować górę i dół ale nie widziałem jeszcze takiego, któremu by się tak chciało.
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
o, fajnie - czyli najpierw gwint M16x1,25 i w to tulejka?profss pisze:Tak bez problemu kupisz na internetach znajdziesz na pewno.rss pisze:a same tulejki M14x1.25 mozna kupic?
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
Do tego trzeba jakiś "specjalny" gwintownik.
- profss
- Posty: 118
- Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50 - Lokalizacja: Twardogóra
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
Taki jest w zestawie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość