Wał korbowy WSK 125 - renowacja

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: irek » 2007-05-09, 17:00

Nie wiem jak to wygląda w Agmocie ale w Skuterze jeśli kupujesz korbowód który do WSK 175 kosztuje 85 zł to on jest już z łożyskiem i sworzniem czyli gotowy do montarzu. Wał oczywiście oddajesz cały, oni Ci go rozkładają, składają z nowym korbowodem i oddają wał po regeneracji, nie wiem ale chyba nawet dodają stary korbowód, jeśli ktoś chce.

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2007-05-09, 19:32

A powiedzcie mi jeszcze ile może kosztować szlif cylindra? Nie chce robić innego tematy więc zapytam tutaj. Soty za OT :-|

Awatar użytkownika
Firewall
Posty: 225
Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
GG: 0
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Post autor: Firewall » 2007-05-09, 19:48

pawel15 pisze:A powiedzcie mi jeszcze ile może kosztować szlif cylindra?
Wiem, że w różnych miastach są różne ceny, ale zazwyczaj 30-40 zł.

Xabingo

Post autor: Xabingo » 2007-05-09, 20:38

puma pisze:Nie wiem jak to wygląda w Agmocie
W każdym normalnym sklepie sprzedaje sie komplet korbowód-łożysko-dolny sworzeń.

Jedynie u łysego w Busku widziałem korbowód do Simsona sam za 90zł, łożyska 20zł do korbowodu i sworzeń dolny 15zł. Firewall Ty pewnie wiesz o kim mówię... :-)
A ja kupiłem u niego łożysko C3 jakiejś słabej firmy za 18zł, a w drugim motoryzacyjnym za takie chciał 9zł czy jakoś tak.

Fire nie kupuj u tego łysola. Ja już u niego nie kupuje od 3 lat! :-x

Awatar użytkownika
Firewall
Posty: 225
Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
GG: 0
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Post autor: Firewall » 2007-05-09, 21:11

Firewall Ty pewnie wiesz o kim mówię...
Taaa wiem, Żyd jakich mało :-/

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: irek » 2007-05-09, 21:17

Szlif cylindra w Skuterze do WSK 175 kosztuje 28 zł. To do trójki pewnie 25-28 zł

Xabingo

Post autor: Xabingo » 2007-05-10, 11:04

puma pisze:Szlif cylindra w Skuterze do WSK 175 kosztuje 28 zł. To do trójki pewnie 25-28 zł
W skuterdebica robią też szlify?
A regenerują wały?

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2007-05-10, 15:32

Szlif cylindra w Skuterze do WSK 175 kosztuje 28 zł. To do trójki pewnie 25-28 zł
Ja bym szlif robił u tokarza więc myślę ze ceny będą podobne jak podaliście.

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: irek » 2007-05-10, 16:36

W skuterdebica robią też szlify?
A regenerują wały?
Oczywiście Xab. Szlify bezproblemowo robią, tak samo z regeneracją nie ma problemów (wymiana korbowodu) bo napraw (o których pisałem wyżej) sie nie podejmują bo nie ma gwarancji poprawnego działania. Można też u nich splanować głowicę, tak jak ja to zrobiłem. Jednak głowicę odbiorę dopiero w tą sobotę.

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2007-06-13, 08:55

proszę odpowiedzcie ja przy jednym ze swoich silników (od wsk 125) nie założyłem blachy przeciw ciężaru i jest słaby czy to może być przyczyną??

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Wał korbowy WSK 125 - renowacja

Post autor: pawel15 » 2008-02-01, 10:40

Chłopaki wybaczcie za odkop ale czy można dostać łożysko korby wału do WSK 125 na sworzeń 21 mm? Bo na sworzeń 22mm dostanę w sklepie a sprzedawca mówił, że na sworzeń 21mm idą same igiełki. Czy może dobrać jakieś inne łożysko? Macie jakiś pomysł? Piszcie bo to ważne dla mnie :).

Awatar użytkownika
Piórek22
Posty: 84
Rejestracja: 2008-08-19, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Wał korbowy WSK 125 - renowacja

Post autor: Piórek22 » 2008-12-29, 01:47

mam takie pytanie przeczytalem caly temat ale mam pytanie chce kupic nowy wal i chcialbym go oddac do wywazenia razem z kolem zamachowych i zebatka po drugiej stronie zeby bylo wszystko ok ale czy to jest rzeczywiscie potrzebne?

Awatar użytkownika
shlmatis
Posty: 156
Rejestracja: 2007-12-12, 12:39
GG: 12412133
Lokalizacja: Świniarsko / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: Wał korbowy WSK 125 - renowacja

Post autor: shlmatis » 2008-12-29, 01:53

Jeżeli masz dobre koło zamachowe, a kuppujesz nowy wał to nie mam potrzeby go wywarzać bo przecież to jest nowe i nie ma bicia. Tylko wazne jest żeby sprawdzić koło zamachowe
Grono motorków rośnie jak na drożdżach :)

Ekipa Południe

Awatar użytkownika
Piórek22
Posty: 84
Rejestracja: 2008-08-19, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Wał korbowy WSK 125 - renowacja

Post autor: Piórek22 » 2009-01-02, 23:29

a koło zamachowe jak sprawdzić?na tokarke wrzucić?

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Re: Wał korbowy WSK 125 - renowacja

Post autor: Maciek » 2009-01-26, 01:27

Można na tokarce lecz trochę będzie zabawy żeby je wyważyć

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości