Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
-
Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Johnny » 2012-02-17, 07:38
Rowek jest płaski czy półokrągły

Jak płaski to seger, a jak półokrągły - to pewnie się domyślacie - seger

-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2012-02-17, 08:48
..jak się domyślamy - druciak.
ps. pisanie o 6:38 to nie jest dobry pomysł Johnny

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2012-02-17, 10:19
Johnny pisze:Jak płaski to
seger, a jak półokrągły - to pewnie się domyślacie -
seger 
Alien pisze:ps. pisanie o 6:38 to nie jest dobry pomysł Johnny


Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2012-02-17, 14:11
Trzeba odblokować "dzięki" w każdym dziale, niektóry dissy po prostu trzeba pochwalić

.
-
barti161650
- Posty: 26
- Rejestracja: 2012-01-12, 00:18
- GG: 31912890
- Moje maszyny: wsk m06 b3
- Lokalizacja: Opatów wielkopolskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: barti161650 » 2013-08-11, 15:57
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2013-08-11, 17:18
Trzeba to wyprowadzić bo rowek musi być na całym obwodzie.
-
mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mistrzunioss » 2014-06-23, 17:51
Ja mam następujący problem z almotowski tłokiem i segerem ponieważ po włożeniu seger się swobodnie obraca, dawałem już kilka typów różnych firm i nadal jest problem... Doradźcie mi co tam włożyć żeby było ciasno i pewnie?
-
mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mistrzunioss » 2014-06-23, 19:59
zubr9471 pisze:Daj większy seger bo masz za mały
Nie jest za mały, mam W13 i się obraca a W14 nie wejdzie za chiny...
-
mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
- Lokalizacja: WLKP
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mistrzunioss » 2014-06-24, 21:50
zakupiłem motoryzacyjnym zabezpieczenie z drutu pod 14mm i jest git ciasno i pewnie siedzi w rowku.
-
misiolek
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
- Lokalizacja: Dzierżoniów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: misiolek » 2014-06-25, 23:02
Warto usunąć te zagięcia na zabezpieczeniu. Może ciężej wyjąć później, ale jest mniejsze prawdopodobieństwo, że wypadną. A dzisiejsze rowki pod te zabezpieczenia to temat rzeka ....
"o święty benzyniarzu ... "
-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2014-06-26, 00:42
mistrzunioss pisze:zakupiłem motoryzacyjnym zabezpieczenie z drutu pod 14mm i jest git ciasno i pewnie siedzi w rowku.
Szukałeś segera, zapodałeś drut..Albo nie wiesz jaki masz tam rowek albo włożyłeś drut który nie powinien się tam znajdować.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości