Nowy oryginalny cylinder - opłaca się?

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
pawelk2002
Posty: 9
Rejestracja: 2008-12-28, 16:02
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Kontaktowanie:

Nowy oryginalny cylinder - opłaca się?

Post autor: pawelk2002 » 2008-12-30, 18:21

Witam
Ostatnio dowiedziałem się że sąsiad ma cylinder do wsk125 nominał orginalny żeliwny produkowany jeszcze w świdniku i woła za niego 150 zł czy opłaca się go kupowąc.
PS: Oraz tłok też orginalny

wielki94
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-19, 16:15
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: wielki94 » 2008-12-30, 18:23

hymmm 150 troszke dużo ale ja jakbym miał kupować nowy to bym wolał kupić ten niż te aluminiowe nowe made in china
Wole wueske pchać niż skuterem jeździć

Awatar użytkownika
aronek
Posty: 84
Rejestracja: 2008-06-26, 20:05
GG: 8427339
Lokalizacja: Pstrągowa

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: aronek » 2008-12-30, 18:27

ale nowki nieuzywane? wg mnie nie opłąca bo chinski zestaw na allegro.pl tlok _ cylek i piersciene 90 zl. tego nie kupuj. wg mnie lepiej kupic za kilkanascie zlotych na alegro cylinder do szlifu, zrobic szlif i kupic tłok i mozliwe ze w 100zl sie zmiescisz.

Awatar użytkownika
Weros
Posty: 121
Rejestracja: 2008-08-12, 21:28
GG: 0
Lokalizacja: sochaczew
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: Weros » 2008-12-30, 19:11

Pawlik jeśli to nówka to sie nie zastanawiaj

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: Mateusz WSK » 2008-12-30, 19:24

żal Aronek ;/
nie porównuj tego chińskiego syfu do żeliwnego. 100000000%lepszy. ta chińszczyzna to szambo, 50zł bym nie dał. bierz za 150zl opłaca sie.ja kupiłem ostatnio za 150zł z tłokiem, pierścnieniami i sworzniem ale miał troche ułamane żeberko od dołu ;)
sam cylinder poszedł ostatnio bez tłoka w super stanie nowy żeliwny za 220zł
nie wiem czy Aronek dobrze zrozumiałem, ale wygląda na to że napisałeś że sie nie opłaca.kiedyś pamiętam to za 400zł poszedł cylinder ZMD żeliwny...
Pawel kupuj i sie nie zastanawiaj ;)
pozdr.

Awatar użytkownika
soldyy
Posty: 23
Rejestracja: 2007-08-09, 13:01
GG: 9964220
Lokalizacja: Garbów
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: soldyy » 2008-12-30, 21:14

Proste, że się opłaca! Tylko sprawdź czy ten cylinder na prawdę jest nowy! Ostatnio wypływa mnóstwo "nówek z epoki", z których najwyżej połowa rzeczywiście nimi jest. Jak na prawdę jest nieuzywany to bierz bez zastanowienia ;)

wielki94
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-19, 16:15
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: wielki94 » 2008-12-30, 22:33

a w Chełmie gość ma cylindry po szlifie sam robi albo sie daje mu na szlif 30 zł albo kupuje sie u niego cylindry zeliwne po szlifie ktorym chcesz i one są lepsze niż te chińskie znaczy nowe.One są takie stare normalne i on sprzedaje je tylko za 50 zł lub aż zalezy kto jak sądzi i mozliwe że niektóre są oryginalne lecz chyba większość ale używane ale po szlifie to prawie jak nowe
Wole wueske pchać niż skuterem jeździć

Awatar użytkownika
aronek
Posty: 84
Rejestracja: 2008-06-26, 20:05
GG: 8427339
Lokalizacja: Pstrągowa

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: aronek » 2008-12-30, 23:23

napisałem zeby chinszczyzny nie brac bo to gowno.
stwierdziłem tez ze wg mnie sie nie opłąca bo mozna kupic na alegro cylek do szlifu +org tłok na jakis szlif i bedzie taniej. a wy nawet nie przeczytacie mojego posta dobrze i byscie mnie zaraz zlinczowali.
targuj sie do 100 to bym wzial

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: Mateusz WSK » 2008-12-30, 23:50

tak napisałeś że można było tak zrozumieć :)
potarguj sie jeszcze, jeżeli nie spuści to i tak bym brał bo sie opłaca jak cholera ;)

Awatar użytkownika
aronek
Posty: 84
Rejestracja: 2008-06-26, 20:05
GG: 8427339
Lokalizacja: Pstrągowa

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: aronek » 2008-12-31, 00:30

moze i zle to napisałem. chodzilo mi o swoiste porównanie:
150zl(full orginal) vs. gowno 90 zl vs kupno cylka na szlif+szlif+org tłok~100zl(tez orginal), moze kilka wiecej.

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: ŻbiKu » 2009-01-01, 17:29

Dziwny temat, wiadomo że się opłaca nowy cylinder z osprzętem do 175cc kosztuje 220zł.

Awatar użytkownika
DamianWSK
Posty: 107
Rejestracja: 2007-10-11, 15:50
GG: 4538279
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: DamianWSK » 2009-01-01, 20:51

ŻbiKu pisze:nowy cylinder z osprzętem do 175cc kosztuje 220zł.
A gdzie można takowy dostać? Byłbym zainteresowany.

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: ŻbiKu » 2009-01-02, 03:52

Skuter Dębica.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: Mateusz WSK » 2009-01-02, 12:58

nie wiem czy u mnie nie wyswietla czy co, ale nie widze cylindra.
na allegro zdażyło sie ze cylinder poszedł za 197zł org. z tłokiem i pierścionkami, lepsze to niż ten ze skutera chiński :P

Awatar użytkownika
DamianWSK
Posty: 107
Rejestracja: 2007-10-11, 15:50
GG: 4538279
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: DamianWSK » 2009-01-02, 14:10

ŻbiKu pisze:Skuter Dębica.
Niestety, jakieś 3 miesiące temu dzwoniłem, to mieli same cylindry, bez tłoków. Tak przy okazji wie ktoś gdzie można dostać oryginalny tłok do 175? Poza allegro bo tam się rzadko trafiają.

Awatar użytkownika
WSKarz
Posty: 185
Rejestracja: 2007-11-05, 17:09
GG: 960779
Lokalizacja: świdnica
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: WSKarz » 2009-01-06, 21:33

Teraz to nawet już cylindrów widać nie mają :/
Jedzie wielki ociężały,brudny,stary traktor polami kopci,dymi
tah tah tah gdzie po mojej miedzy!!!!

Awatar użytkownika
AndreVRG
Posty: 29
Rejestracja: 2008-02-29, 22:17
GG: 2236081
Lokalizacja: Świekatowo
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: AndreVRG » 2009-02-15, 19:58

Wyczytałem na forum, że lepszy będzie cylinder żeliwny. Co myślicie o tym http://allegro.pl/item555203916_wsk_125 ... aniej.html" target="_blank ?
Nada się? Wiem, że lepszy byłby używany, oryginalny do szlifu ale mój ma wyszczerbione żeberka więc rozglądam się za nowym.

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: z-tomek » 2009-02-15, 23:27

Ten Cylinder to jest nowy aluminiowy. Przyznająć się mam taki w mojej WSk i nie narzekam. Jednak opinie o tych współczesnych cylindrach nie są najlepsze. A ten twój ma ile tych żeberek wyszczerbionych? Nie chcę nikogo namawiać na współczesny cylinder . Niech się ktośjeszcze wypowie.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: Mateusz WSK » 2009-02-16, 12:22

rób jak chcesz, ja bym napewno nie kupił nowego cylindra ze sklepu :]
tylko org :]
pozdr.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Nowy Cylinder orginał

Post autor: Stary » 2009-02-16, 12:28

Współczesne mają jedną wadę (przynajmniej te które ja miałem) - mają za miękki gwint kolanka i bardzo łatwo go zerwać. Miałem kilka takich cylindrów i to nominalnych bez progu i tylko kilka miało cały gwint.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości