Tarcze w 125

Odpowiedz
Lisu95
Posty: 15
Rejestracja: 2008-06-23, 18:00
GG: 1364435
Lokalizacja: Wolica/Kielce
Kontaktowanie:

Tarcze w 125

Post autor: Lisu95 » 2009-08-08, 16:18

Witam chciałbym poprosić was o pomoc. Wymieniłem tarcze sprzęgłowe w mojej wsk. Lecz one nadal się ślizgają, popuściłem sprzęgło tak że aż mi ciągneło a one nadal się ślizgaja nie jest to bardzo widoczne ale czuć. A wszystko mi spasowało się na ,,0"
Proszę o pomoc, z góry dzięki :)
WSK
Świdnik
WSK 125 M06 B3
1976

Awatar użytkownika
Jarek_kam
Posty: 306
Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
GG: 0
Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
Kontaktowanie:

Re: Tarcze w 125

Post autor: Jarek_kam » 2009-08-08, 16:58

Sprężyny mogą niedociskać w takim razie.

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Tarcze w 125

Post autor: Anzel » 2009-08-09, 09:50

Olej,zużyte międzytarcze,luz na koszu sprzęgłowym (nie dokręcony) lub wymordowane popychacze.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Lisu95
Posty: 15
Rejestracja: 2008-06-23, 18:00
GG: 1364435
Lokalizacja: Wolica/Kielce
Kontaktowanie:

Re: Tarcze w 125

Post autor: Lisu95 » 2009-08-10, 17:59

mysle ze moze to byc popychacz dzieki :)
WSK
Świdnik
WSK 125 M06 B3
1976

kuszman
Posty: 33
Rejestracja: 2008-10-02, 15:59
GG: 1046705
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Tarcze w 125

Post autor: kuszman » 2009-08-10, 21:29

Przyczyną ślizgania sprzęgła nie mogą być popychacze. Działają gdy ściskamy klamkę-wyłączamy sprzęgło.
Za jego włączenie odpowiadają sprężyny. Ślizganie się może być spowodowane niedomaganiem:
-braku luzu na lince sprzęgła, niewłaściwa regulacja śruby w ślimaku- zbyt mocno wkręcona śruba regulacyjna= sprzęgło cały czas wyłączone.
-spręzynek- zbyt ugniecione nie mają siły ścisnąć tarczek
-tarczek sprzęgłowych z wkładkami korkowymi- za bardzo wytarty lub przypalony korek.
-przekładek metalowych- rzadko się zużywają ale możliwe np pogięcie na skutek temperatury, tarcia itp.
-kosza sprzęgłowego- wycięcia na obwodzie kosza powinny być równe bez wygniecionych przez przekładki metalowe sprzęgła miejsc. Wygniecenia mogą blokować przekładki uniemożliwiając załączenie sprzęgła.
-zabieraka sprzęgła- tak jak przy koszu, nie ma prawa być wygnieceń na zębach zabieraka. Nierówne zęby będą blokować ruch tarczek.
Więcej przyczyn nima.
pozdrawiam
Kuszman

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość