-
Lisu95
- Posty: 15
- Rejestracja: 2008-06-23, 18:00
- GG: 1364435
- Lokalizacja: Wolica/Kielce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Lisu95 » 2009-08-08, 16:18
Witam chciałbym poprosić was o pomoc. Wymieniłem tarcze sprzęgłowe w mojej wsk. Lecz one nadal się ślizgają, popuściłem sprzęgło tak że aż mi ciągneło a one nadal się ślizgaja nie jest to bardzo widoczne ale czuć. A wszystko mi spasowało się na ,,0"
Proszę o pomoc, z góry dzięki

WSK
Świdnik
WSK 125 M06 B3
1976
-
Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarek_kam » 2009-08-08, 16:58
Sprężyny mogą niedociskać w takim razie.
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-08-09, 09:50
Olej,zużyte międzytarcze,luz na koszu sprzęgłowym (nie dokręcony) lub wymordowane popychacze.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
Lisu95
- Posty: 15
- Rejestracja: 2008-06-23, 18:00
- GG: 1364435
- Lokalizacja: Wolica/Kielce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Lisu95 » 2009-08-10, 17:59
mysle ze moze to byc popychacz dzieki

WSK
Świdnik
WSK 125 M06 B3
1976
-
kuszman
- Posty: 33
- Rejestracja: 2008-10-02, 15:59
- GG: 1046705
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kuszman » 2009-08-10, 21:29
Przyczyną ślizgania sprzęgła nie mogą być popychacze. Działają gdy ściskamy klamkę-wyłączamy sprzęgło.
Za jego włączenie odpowiadają sprężyny. Ślizganie się może być spowodowane niedomaganiem:
-braku luzu na lince sprzęgła, niewłaściwa regulacja śruby w ślimaku- zbyt mocno wkręcona śruba regulacyjna= sprzęgło cały czas wyłączone.
-spręzynek- zbyt ugniecione nie mają siły ścisnąć tarczek
-tarczek sprzęgłowych z wkładkami korkowymi- za bardzo wytarty lub przypalony korek.
-przekładek metalowych- rzadko się zużywają ale możliwe np pogięcie na skutek temperatury, tarcia itp.
-kosza sprzęgłowego- wycięcia na obwodzie kosza powinny być równe bez wygniecionych przez przekładki metalowe sprzęgła miejsc. Wygniecenia mogą blokować przekładki uniemożliwiając załączenie sprzęgła.
-zabieraka sprzęgła- tak jak przy koszu, nie ma prawa być wygnieceń na zębach zabieraka. Nierówne zęby będą blokować ruch tarczek.
Więcej przyczyn nima.
pozdrawiam
Kuszman
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość