Strona 1 z 1
PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2013-11-17, 14:11
autor: arrturo123
Witam, czy ktoś posiada wymiary pierścienia odległościowego?
Chodzi mi o jego nominalną grubość.
Mam możliwość dorobienia tego elementu tylko muszę mieć jego dokładny wymiar w stanie nominalnym.
Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2013-11-17, 14:24
autor: zmyngut
Utwardzany jest- czy taki będziesz miał "dorobiony"?
Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2013-11-17, 14:44
autor: Savier
Toć to jest w handlu.
Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2013-11-17, 20:16
autor: arrturo123
Tak pierścień będzie utwardzany
Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2013-11-18, 09:08
autor: Johnny
Savier pisze:Toć to jest w handlu.
Dokładnie jak Savier napisał. Po co to dorabiać jak za ludzkie pieniądze można znaleźć oryginał, a dostępne w handlu doróbki wcale złe nie są ... ale jak tam kto chce

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2013-11-19, 10:13
autor: Tomasz
Dajcie spokój Panowie. Dobrego i porządnego towaru nigdy za wiele.

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2013-12-02, 23:47
autor: ozi
jak już ktoś wrzucił taki piękny schemacik to proszę dajcie rozmiar podkładki nr 4 i 5
czy dobrze rozumiem, że jedna idzie przed łozysko a druga pod kosz sprzęgłowy?
Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2013-12-13, 19:12
autor: Halski
A jak jest z uszczelnieniami łożyska trybu zdawczego, zostawiamy któreś czy wywalamy obydwa i liczymy, że simmering wystarczy?
Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2013-12-13, 20:41
autor: Kermit
Uszczelnieniem wałka zdawczego jest tylko simmering w dekielku który też trzeba przykręcić na dobrej uszczelce. Częstym problemem jest wyciek oleju między tulejką nr. 11 a wałkiem zdawczym. Tulejka musi być tak dopasowana, żeby w miarę ciasno wchodziła na wałek i kręciła się razem z nim, poza tym zębatka musi być dobrze dokręcona i najlepiej jest skleić nakrętkę klejem do gwintów, wtedy nie odkręci się sama jak to często bywa.
Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2014-02-04, 17:55
autor: Halski
Co się stanie jeśli nie założę podkładki regulacyjnej nr 10 ze zdjęcia powyżej? Wymieniałem łożyska w silniku i teraz mi się skrzynia w karterach nie mieści. Nie wiem jak to się stało bo łożyska mam takie same jak przed wymianą, a skrzynia jest za szeroka o około 1mm. O podkładkach nr 4 i 5 to nawet nie mam co myśleć. Wałek główny i tryb zdawczy ZMD
Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2014-02-04, 19:52
autor: grześ19
Może wtedy miałeś grubszą uszczelkę?

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2014-02-04, 19:54
autor: Halski
żeby było śmieszniej, wtedy był sam silikon
Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2014-02-05, 16:23
autor: ozi
podkładka 4 i 5 idą na zewnątrz karteru. Sprawdź czy masz dobrze osadzone łożyska. Ja najpierw osadzam segera, potem łożysko wciskam
Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY
: 2014-02-05, 18:50
autor: Halski
Już znalazłem przyczynę. Zmierzyłem cztery wałki główne i różnica między nimi dochodziła do prawie 1,5mm ZMD oczywiście.