Wałek pośredni - współczesny
: 2016-06-13, 22:50
Witam!
Czy warto kupować wałki pośrednie współczesnej produkcji czy lepiej rozglądać się za oryginałem?
Robię remont silnika, dorobiłem tulejki z brązu b101 na 12mm, ale zrobiłem błąd i nie wziąłem pod uwagę, że czopy wałka mogą być wytarte... No i jest 0,1 mm luzu
Nie chcę się bawić po raz kolejny w dorabianie tulejek i myślę nad wymianą samego wałka na nowy. Oryginalne made in PRL są ciężko dostępne i drogie, używane mają również wytarte czopy, więc pomyślałem nad nowym wałkiem. Czy może te 0,1mm luzu to nie jest wcale aż tak źle i tak zostawić? Możecie coś doradzić?
Czy warto kupować wałki pośrednie współczesnej produkcji czy lepiej rozglądać się za oryginałem?
Robię remont silnika, dorobiłem tulejki z brązu b101 na 12mm, ale zrobiłem błąd i nie wziąłem pod uwagę, że czopy wałka mogą być wytarte... No i jest 0,1 mm luzu

Nie chcę się bawić po raz kolejny w dorabianie tulejek i myślę nad wymianą samego wałka na nowy. Oryginalne made in PRL są ciężko dostępne i drogie, używane mają również wytarte czopy, więc pomyślałem nad nowym wałkiem. Czy może te 0,1mm luzu to nie jest wcale aż tak źle i tak zostawić? Możecie coś doradzić?