Strona 1 z 1

skrzynia 3-biegowa a "głębokie" i "płytkie" kartery.

: 2010-09-30, 01:22
autor: yahoo
Ahoj.

Czy wie ktoś z Was może, czy skrzynia od silnika z głębokim zapłonem różniła się od skrzyni z zapłonem płytkim? Wychodzi mi, że tak - skrzynia z nowszego silnika nie chce mi wejść w "głębokie" kartery, wałek główny jest zbyt długi. Więcej tu http://sarenka666.blogspot.com/2010/09/ ... alszy.html

Ma ktoś jakiś pomysł?

Re: skrzynia 3-biegowa a "głębokie" i "płytkie" kartery.

: 2010-09-30, 08:04
autor: cstrefa
Mam ten sam problem ze skrzynią ...
Też byłem przekonany ,że są takie same.
Ma ktoś na sprzedaż wałek ?

Re: skrzynia 3-biegowa a "głębokie" i "płytkie" kartery.

: 2010-09-30, 09:25
autor: Stary
Łożysko w starym typie na zdawczym jest inne. Nowe 6004, stare 16004. Jak je weźmiesz do ręki zrozumiesz o co chodzi.

Re: skrzynia 3-biegowa a "głębokie" i "płytkie" kartery.

: 2010-09-30, 09:46
autor: yahoo
Stary pisze:Łożysko w starym typie na zdawczym jest inne. Nowe 6004, stare 16004. Jak je weźmiesz do ręki zrozumiesz o co chodzi.
I wszystko jasne. Według katalogu na http://www.albeco.com.pl/ - wymiary łożysk:

6004 (nowy typ karterów): 20x42x12
16004 (stary typ karterów): 20x42x8

Wygląda na to, że to właśnie tu jest pies pogrzebany. Dzięki, Stary! :)

Re: skrzynia 3-biegowa a "głębokie" i "płytkie" kartery.

: 2010-09-30, 23:59
autor: Stary
Nie ma problemu, zaznaczam jednak, że ja się nie znam na motocyklach.