Uszczelnienie gaźnika
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2007-01-21, 22:45
- GG: 0
- Lokalizacja: Marszew
- Kontaktowanie:
Uszczelnienie gaźnika
Czym uszczelniacie gaźnik w wsk. Chodzi mi o te podkładki i ogólnie wszystko.
- Sobi
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-01-03, 15:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Gaźnika od wsk nie trzeba w sumie niczym uszczelniać. Po to są tam uszczelki żeby nie kapało. Jeźeli skąś leci to trzeba je wymienić wymienić albo dokręcić troche mocniej nakrętki które je trzymają(trzeba uważać zeby nie przesadzić bo moźna pozrywać gwinty). Uszczelnianie gaźnika sylikonem to prowizorka. Benzyna degraduje sylinkon i po pewnym czasie nic z tego nie będzie.
Renowacja B3 – wskrzesić legendę
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
Sobi ma racje. Sylikon to nie porządana rzecz w gaźniku, może nawet pozatykać kanały, wiem bo sam uszczelniłem kiedyś sylikonem gaźnik ale to nie wiele dało, a wręcz były kłopoty z wyczyszczeniem potem tego glutu. Wymień uszczelki na nowe, możesz też pobawić sie z oringami, ale nie zawsze da sie je zastosować.
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2007-01-21, 22:45
- GG: 0
- Lokalizacja: Marszew
- Kontaktowanie:
- Berek
- Posty: 140
- Rejestracja: 2007-01-03, 00:49
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź/Letterkenny
- Kontaktowanie:
- hades10
- Posty: 149
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '77
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
takie czerwone podkładki to są robione z fibry. można jej dostać w sklepie hydraulicznym jak nie ma w motoryzacyjnym. fibra bardzo łatwo się nadaje do przycinania.
"jeżeli ktoś twierdzi, że mnie słuchał uważnie i zrozumiał, to albo mnie nie uważnie słuchał, albo mnie nie zrozumiał"
Alan Greenspan
__________________
widze, że staję się coraz sławniejszy:D
ira initium insaniae est
Alan Greenspan
__________________
widze, że staję się coraz sławniejszy:D
ira initium insaniae est
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2007-02-12, 22:32
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Witam wskowiczów
mam pytanie cieknie mi w 125'tce gaźnik...cieknie w tym miejscu gdzie jest "bolec" do przepuszczania paliwa (przy pływaku), a nie z pod uszczelki pokrywki...
z tego co wiem, tam nie powinno być uszczelki, ale 30 lat dało znać o sobie i element musiał się kiedyś wyrobić
niestety nie wiem jak go uszczelnić,
sylikon raczej nie pomoże - część ruchoma...
proszę o pomoc, ponieważ nie chce kupować nowego gaźnika, mam nadzieje, że "reanimacja" pomoże
mam pytanie cieknie mi w 125'tce gaźnik...cieknie w tym miejscu gdzie jest "bolec" do przepuszczania paliwa (przy pływaku), a nie z pod uszczelki pokrywki...
z tego co wiem, tam nie powinno być uszczelki, ale 30 lat dało znać o sobie i element musiał się kiedyś wyrobić

niestety nie wiem jak go uszczelnić,
sylikon raczej nie pomoże - część ruchoma...
proszę o pomoc, ponieważ nie chce kupować nowego gaźnika, mam nadzieje, że "reanimacja" pomoże
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
"Bolec" do przelewania paliwa jest w górnej części komory pływaka, ustawiony pionowo do góry. Z tego co wiem, jeśli ci się wylewa nim benzyna (górą) to poziom paliwa w komorze pływakowej jest za duży
Ten "bolec" nie jest elementem uszczelnianym dlatego masz raczej coś nie tak z poziomem paliwa. Może pływak nie odcina poprawnie dopływu paliwa
Co prawda ja mam gaźnik Jikov ale zasada działania jest ta sama jak i budowa gaźnika podobna...chyba, że się nie zrozumieliśmy. Rozbierz tą część gaźnika i wymień pływak bo chyba jest dziurawy albo zdeformowany..


-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2007-02-12, 22:32
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2007-02-12, 22:32
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
"tego co wiem, jeśli ci się wylewa nim benzyna (górą) to poziom paliwa w komorze pływakowej jest za duży
"
Dokładnie tak...::D Thx
a więc problem tkwił w zaworze odcinającym dopływa paliwa. w górnej części gaźnika jest rurka która doprowadza mieszankę z baku do gaźnika. W środku rurki, we wnętrzu gaźnika jest zawór z kulką, która blokuje dopływ paliwa gdy poziom w komorze pływakowej jest zbyt duży. Niestety ta część była ułamana
Jednak pojawił się nowy problemik... włożyłem tą rurkę... jednak nie chce ona wejść tak głęboko, jak powinna...a przed założeniem przeszlifowałem rurkę. Boje się, ze jak wbije mocniej może coś pęknąć... a wyjąć już raczej nie da rady, siedzi mocno
Wiec jeśli ktoś będzie robił taka wymianę niech przeszlifuje rurkę z zaworem i dopasuje ją tak aby spełniała swoje zadanie. Czasami człowiek zrobi błędy, ale dzięki nim nauczy się czegoś nowego

Dokładnie tak...::D Thx
a więc problem tkwił w zaworze odcinającym dopływa paliwa. w górnej części gaźnika jest rurka która doprowadza mieszankę z baku do gaźnika. W środku rurki, we wnętrzu gaźnika jest zawór z kulką, która blokuje dopływ paliwa gdy poziom w komorze pływakowej jest zbyt duży. Niestety ta część była ułamana

Jednak pojawił się nowy problemik... włożyłem tą rurkę... jednak nie chce ona wejść tak głęboko, jak powinna...a przed założeniem przeszlifowałem rurkę. Boje się, ze jak wbije mocniej może coś pęknąć... a wyjąć już raczej nie da rady, siedzi mocno
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Wiec jeśli ktoś będzie robił taka wymianę niech przeszlifuje rurkę z zaworem i dopasuje ją tak aby spełniała swoje zadanie. Czasami człowiek zrobi błędy, ale dzięki nim nauczy się czegoś nowego

Jak uszczelnić gaźnik??
Witam!
Stałem się szczęsliwym posiadaczem silnika 125
Jest w nim sporo do zrobienia, moje pierwsze pytanie dotyczy uszczelek gaznika. Te które w nim zastałem wygladaja jak takie od kranu
. niestety nie udało mi sie nigdzie zakupić zestawu uszczelek zapytuję więc czy można je wyciąć z kartonu a może macie inne patenty??
Pozdrawiam
Stałem się szczęsliwym posiadaczem silnika 125


Pozdrawiam
- juzek1990
- Posty: 68
- Rejestracja: 2007-01-20, 22:31
- GG: 0
- Lokalizacja: opolskie
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- zawisza154
- Posty: 66
- Rejestracja: 2007-09-09, 10:45
- GG: 0
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelnienie gaźnika
Pozwole sobie na niewielki odkop. Sorki
Proponuje nagrzać dekiel i wtedy wchodzi leciutko.
Proponuje nagrzać dekiel i wtedy wchodzi leciutko.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość