Gaźnik G20M Made in China
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Gaźnik G20M Made in China
W związku z wysypem chińskich gaźników na allegro oraz deficytem oryginalnych gaźników nowych lub prawie nowych w nierzadko wysokich kwotach, chciałbym abyście umieszczali tutaj swoje uwagi co do jakości, efektywności oraz sensu zakupu chińskiej kopii.
Nie chciałbym, aby temat ten skończył się podsumowaniem w stylu: ''... i tak G20M to chłam, lepiej mieć Bing-a''.
Wiadomo, że G20M szczytem technologicznym nigdy nie był. Osób chcących trzymać się oryginału mogą te argumenty nie wystarczyć. Po drugie temat o alternatywnych gaźnikach już istnieje.
Proszę Was zatem o opinie i pomoc osobom niezdecydowanym, nieświadomym wad lub też zalet, które przemawiają za chińskim wyrobem.
Nie chciałbym, aby temat ten skończył się podsumowaniem w stylu: ''... i tak G20M to chłam, lepiej mieć Bing-a''.
Wiadomo, że G20M szczytem technologicznym nigdy nie był. Osób chcących trzymać się oryginału mogą te argumenty nie wystarczyć. Po drugie temat o alternatywnych gaźnikach już istnieje.
Proszę Was zatem o opinie i pomoc osobom niezdecydowanym, nieświadomym wad lub też zalet, które przemawiają za chińskim wyrobem.
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik G20M Made in China
Ten gaźnik jest za prosty żeby go skaszanić. To, co mi rzuciło się w oczy to fakt, że dysza główna jest za mała i notorycznie zuboża mieszanką, sitko odstojnika jest za gęste i efekt jest ten sam oraz średnica zewnętrzna dolotu jest za mała i w starych wsk założenie filtra powietrza jest utrudnione. Dobrze razem z nim zamontować kranik z odstojnikiem od starej jawy, co załatwi na amen problemy zapchanego gaźnika. Poza tym ok, regulacja nowego gaźnika to przyjemność
. Piszę po 4 latach eksploatacji bez powtarzania głupot 


- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik G20M Made in China
Super, powiedz mi jeszcze czy zamieniałeś tą dyszę na jakąś inną i czy jest jakiś wybór między tymi gaźnikami, widzę , że jedne mają jakąś gumkę inne nie. Czy to jeden czort?
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik G20M Made in China
Wybór jest taki ,że są chińskie i tajwańskie (lepiej wykonane) Sam używam chiński bo kiedyś innych nie było i nie jest najgorzej. Napewno lepszy jak wymęczony oryginał. Materiały są dosyć liche i przepustnica potrafi dzwonić. Regulacja niby jakaś jest ,ale cudów się nie spodziewaj (pierwszy gaźnik jaki kupiłem miał źle wyprowadzone gwinty i nie szło wkręcić śruby od wolnych obrotów
). Zapinka na iglicy najwięcej zdziała. W moim przypadku było ciągle za bogato. Dyszę mam teraz 75. Silnik odpala bardzo dobrze nawet po kilkumiesięczny postoju od strzała. Spalanie w normie zależnie od jazdy. Mi łyka koło 2.5-3 litrów przy jeździe średnio 60km/h.

- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik G20M Made in China
Ja osobiście zawiodłem się na chinolcu. Żałuję że go kupiłem. Po założeniu do silnika i napełnieniu paliwem zaczął oczywiście cieknąć. Nie pomagały żadne uszczelki ani wymiana odstojnika na oryginalny. Zawsze u spodu był mokry. Druga rzecz - mimo prób regulacji moto na tym gaźniku dużo palił i ciągle był zły skład mieszanki . Wymieniałem iglice i dyszę z rozpylaczem na oryginalne, ale i tak to praktycznie nic nie dało. Kupiłem oryginalnego , lekko używanego G20 i mam spokój.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik G20M Made in China
Ciekaw jestem zatem czy pewnym wyjściem jest zatem zakup tajwańskiej wersji, ile dałeś za ten gaźnik ?
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 2013-12-27, 12:25
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1976r
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Gaźnik z allegro - jakość
Witam. Wie ktoś może jaka jest jakoś nowych gaźników z allegro g-20 za 50zł np tego: http://allegro.pl/fabrycznie-nowy-gazni ... 40886.html Wyczytałem że dobre są gaźniki od skuter dębica ale tam cena większa - 100zł
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik z allegro - jakość
Lepiej za te 5 dych kupić sobie litra i leżec pijanym. Kup stary, używany i bedziesz latał. Z doświadczenia nie polecam.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 2014-01-19, 17:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b3
Romet kadetx2
romet50t1
yamaxa xs400 - Lokalizacja: Osięciny-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik z allegro - jakość
no właśnie też myślałem nad poruszeniem takiego tematu,bo też chciałem nowe gazniki kupić,ale co z nimi nie tak może być,przecież to prosta budowa,nie ma membran dupereli itp.pozdro
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik z allegro - jakość
Kupcie tego chińskiego 21 albo regenerujcie oryginały
.

- Zwierzu
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-09-09, 14:21
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet ogar 200
WSK M06B3 1974 - Lokalizacja: Radzyń
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik G20M Made in China
Ja mogę się wypowiedzieć na temat Chinola ale do Rometa Ogara 200
Mam go już od roku i jedyna rzecz , która mnie niepokoi to zbyt duże spalanie - za bogatą mieszankę robi . Ustawić wolne obroty się udało..Tylko na zimnym silniku a jak się mocniej rozgrzeję to nic z tego ( Na starym gaźniku było na odwrót..) . Ogólnie nie za bardzo polecam . Myślę nad kupieniem tego zestawu regeneracyjnego do WSK 125 . Ciekawe czy by pomogło ?

-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik G20M Made in China
Zestawy regeneracyjne to też made in china i dysze dają różne ilości paliwa. Zmiana dyszy i rozpylacza to jeszcze nie regeneracja gaźnika.Zwierzu pisze: Myślę nad kupieniem tego zestawu regeneracyjnego do WSK 125 . Ciekawe czy by pomogło ?
- Zwierzu
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-09-09, 14:21
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet ogar 200
WSK M06B3 1974 - Lokalizacja: Radzyń
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik G20M Made in China
Zgadzam się... To nie regeneracja ale jakie jest inne wyjście ? Jedynie można szukać i kupić "trochę" mniej wymęczone G20 bo nawet jak się trafi nowy oryginalny to za kuriozalną cenę...
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik G20M Made in China
Wyjść masz kilka. Wysłać oryginał do profesjonalnego zakładu, kupić nowe oryginalne g20 , kupić całkiem inny nowszy gaźnik.Zwierzu pisze:Zgadzam się... To nie regeneracja ale jakie jest inne wyjście ? Jedynie można szukać i kupić "trochę" mniej wymęczone G20 bo nawet jak się trafi nowy oryginalny to za kuriozalną cenę...
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik G20M Made in China
Macie może wiedzę na temat jak mniej więcej jest koszt regeneracji takiego gaźnika i czy ewentualne obejmować on jego uszczelnienie ?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Gaźnik G20M Made in China
Jak ktoś ma dostęp do tokarza to można samemu chyba takie coś zrobić - nikt się tutaj nie dowiadywał? Ja lubię takie kombinację, bo człowiek się dużo uczy zawsze
.
Jeśli nie to na forum masz kontakty do fachmanów.

Jeśli nie to na forum masz kontakty do fachmanów.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość