Zalewa (chyba) gaznik phbg 21
: 2017-09-20, 09:04
Hej,
Ja u siebie z gaznikiem phbg21 mam taki problem ze go chyba troche zalewa.
Swieca po wykreceniu jest mokra.
Dysza 75 iglica maksymalnie w dol.
Przydusza go przy ruszaniu, trzeba naprwde mocno przygazowac zeby go nie zdusilo (a jak sie ruszy z zamala iloscia gazu i czuc ze go zdusza to juz po kapciach, wcisniecie sprzegla i dodanie gazu i moze nie zgasnie tylko powoli sie rozkreci na nowo na obroty i mozna sprobowac ruszyc jeszcze raz ale z wieksza iloscia gazu albo zgasnie) jak juz sie ruszy to idzie jak zly (na 1 biegu) przy zmianie biegu na 2 znowu go zdlawia, chyba ze sie wkreci silnik naprawde na maksymalne obroty wtedy po zmianie na 2 daje rade i nie zdycha/zwalnia.
Jest mozliwe ze dysza 75 jest nadal zaduza?? Zamowic cos w okolicach 65?
Czy to juz moze kwestia poziomu paliwa w komorze plywakowej?
Dodam ze silnik jest w gokarcie i tlumik jest taki z taki rozszerzajacy sie i zwezajacy cos jak w krosach moze przez ten tlumik jakos mocniej ssie i dysza musi byc jeszcze mniejsza niz u kolegow, ktorzywszyscy jezdza na 75).
Aha narazie robie proby bez filtra powietrza... (ale to tylko wplywa chyba na korzysc ze powietrza jest wiecej i mowinno go wrecz mniej zalewac? - dobrze mysle?
Ja u siebie z gaznikiem phbg21 mam taki problem ze go chyba troche zalewa.
Swieca po wykreceniu jest mokra.
Dysza 75 iglica maksymalnie w dol.
Przydusza go przy ruszaniu, trzeba naprwde mocno przygazowac zeby go nie zdusilo (a jak sie ruszy z zamala iloscia gazu i czuc ze go zdusza to juz po kapciach, wcisniecie sprzegla i dodanie gazu i moze nie zgasnie tylko powoli sie rozkreci na nowo na obroty i mozna sprobowac ruszyc jeszcze raz ale z wieksza iloscia gazu albo zgasnie) jak juz sie ruszy to idzie jak zly (na 1 biegu) przy zmianie biegu na 2 znowu go zdlawia, chyba ze sie wkreci silnik naprawde na maksymalne obroty wtedy po zmianie na 2 daje rade i nie zdycha/zwalnia.
Jest mozliwe ze dysza 75 jest nadal zaduza?? Zamowic cos w okolicach 65?
Czy to juz moze kwestia poziomu paliwa w komorze plywakowej?
Dodam ze silnik jest w gokarcie i tlumik jest taki z taki rozszerzajacy sie i zwezajacy cos jak w krosach moze przez ten tlumik jakos mocniej ssie i dysza musi byc jeszcze mniejsza niz u kolegow, ktorzywszyscy jezdza na 75).
Aha narazie robie proby bez filtra powietrza... (ale to tylko wplywa chyba na korzysc ze powietrza jest wiecej i mowinno go wrecz mniej zalewac? - dobrze mysle?