Strona 1 z 1

Króciec ssący gaźnika WSK 125 ccm [?]

: 2007-05-11, 07:03
autor: marcin_zk
Jak myślicie, co najlepiej zrobić założyć króciec czy też jeździć bez niego i gaźnik założyć bezpośrednio na cylinder.
Kumpel miał kiedyś WSKe M06 albo M06B1 już nie pamiętam bo było to kilka lat temu i zdjął króciec i mówił że mu elegancko chodzi bez niego...
Z kolei wyczytałem gdzieś, że jeśli nie ma króćca to wska nie wchodzi na wysokie obroty...
Więc co byłoby najlepszym rozwiązaniem??
Bez króćca czy z króćcem? A jeśli z króćcem to jakim, bo są dwa rodzaje dłuższy i krótszy...

: 2007-05-11, 09:25
autor: Xabingo
Pierwszy raz słyszę o króćcu dłuższym i krótszym, myślałem, że jest jeden.

Jeśli nie masz króćca - to silnik nie osiąga takich obrotów jak z króćcem.
Więc ja polecam jeździć z króćcem.

: 2007-05-11, 15:53
autor: Bercik
Xabingo pisze:Pierwszy raz słyszę o króćcu dłuższym i krótszym, myślałem, że jest jeden.
Koledze chodziło o gaźnik montowany bezpośrednio do cylindra, bez króćca i zamontowany na króćcu.

Z tego co się orientuje to zmieniając długość odlotu, zmienia się charakterystyka silnika, tak wiec moc może być dostępna w innym zakresie obrotów.

: 2007-05-11, 19:34
autor: marcin_zk
są dwa rodzaje króćca, ja obecnie założyłem ten dłuższy bo taki mam, wypolerowałem go.
czekam na ten krótszy, bo zamówiłem na allegro.
Narazie nie powiem wam na którym wchodzi na wyższe obroty, ponieważ wczoraj założyłem oryginalne pierścionki i tłok, więc jest na dotarciu...