Króciec ssący gaźnika WSK 125 ccm [?]
: 2007-05-11, 07:03
Jak myślicie, co najlepiej zrobić założyć króciec czy też jeździć bez niego i gaźnik założyć bezpośrednio na cylinder.
Kumpel miał kiedyś WSKe M06 albo M06B1 już nie pamiętam bo było to kilka lat temu i zdjął króciec i mówił że mu elegancko chodzi bez niego...
Z kolei wyczytałem gdzieś, że jeśli nie ma króćca to wska nie wchodzi na wysokie obroty...
Więc co byłoby najlepszym rozwiązaniem??
Bez króćca czy z króćcem? A jeśli z króćcem to jakim, bo są dwa rodzaje dłuższy i krótszy...
Kumpel miał kiedyś WSKe M06 albo M06B1 już nie pamiętam bo było to kilka lat temu i zdjął króciec i mówił że mu elegancko chodzi bez niego...
Z kolei wyczytałem gdzieś, że jeśli nie ma króćca to wska nie wchodzi na wysokie obroty...
Więc co byłoby najlepszym rozwiązaniem??
Bez króćca czy z króćcem? A jeśli z króćcem to jakim, bo są dwa rodzaje dłuższy i krótszy...