Przerywa

Awatar użytkownika
Lopez_92
Posty: 79
Rejestracja: 2008-08-31, 20:58
GG: 9912702
Lokalizacja: Pilawa East Side

Re: Przerywa

Post autor: Lopez_92 » 2009-01-22, 18:57

Mateusz WSK- nie trybik lecz zębatka, przejęzyczenie z mojej strony :)


Jarek_kam- na że tak to ujmę "rozdupczonym" łańcuszku schodzi bez problemów, a większość silników jakie miałem przyjemność robić takowe miała, i ani razu nie zdejmowałem sprzęgła aby rozpołowić silnik/zdjąć wał/, gdy np rozbierasz silnik w celu wymiany wałka zdawczego też zdejmujesz sprzęgło 8/
MoTór nie umiera nigdy!-MoTór jest wieczny!

Awatar użytkownika
Jarek_kam
Posty: 306
Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
GG: 0
Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
Kontaktowanie:

Re: Przerywa

Post autor: Jarek_kam » 2009-01-22, 19:13

No to na jak to ująłęś "rozdupczonym" łańcuszku może i tak.
Co do mnie to kiedy robie coś w silniku to rozbieram wszystko, co mi szkodzi. Można rozebrać wszystko zobaczyć jak wyglądają taercze, czy nie trzeba wymienić itp.

Awatar użytkownika
banacol005
Posty: 7
Rejestracja: 2009-01-17, 09:30
GG: 10686051
Lokalizacja: Niedźwiedź (Wielkopolskie)
Kontaktowanie:

Re: Przerywa

Post autor: banacol005 » 2009-01-22, 21:13

Mi chodzi tylko oto zeby dostac sie do skrzyni, wal przecie wyjdzie z prawego kartera to po co mam otwierac miske olejowom. Nie chce wyciagac walu tylko dostac sie do skrzyni :!:

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: Przerywa

Post autor: z-tomek » 2009-01-22, 21:17

No to zdejmij magneto i prawy karter i już masz dostęp do skrzyni. Ale olej radziłbym wylać.

Awatar użytkownika
piotrek7533
Posty: 286
Rejestracja: 2008-02-14, 17:25
GG: 8916094
Moje maszyny: WSK M06B3 125 1981r
MZ ETZ 250 1983r
Polonez Caro 1.4GLI
Lokalizacja: Jarosław\Mielec
Kontaktowanie:

Re: Przerywa

Post autor: piotrek7533 » 2009-01-22, 22:12

Ściąg koło zamachowe cylinder odkręć śrubki od połówek karterów rozpołów silnik i skrzynia na wierzchu tylko olej spuść ;)



Ps. A i łańcuch z zębatki przy silniku ściąg :P

Awatar użytkownika
banacol005
Posty: 7
Rejestracja: 2009-01-17, 09:30
GG: 10686051
Lokalizacja: Niedźwiedź (Wielkopolskie)
Kontaktowanie:

Re: Przerywa

Post autor: banacol005 » 2009-01-23, 20:22

a czy jak dam mu w gaz i przerywa, to moze to byc łańcuszek od sprzegla? odp.

Awatar użytkownika
piotrek7533
Posty: 286
Rejestracja: 2008-02-14, 17:25
GG: 8916094
Moje maszyny: WSK M06B3 125 1981r
MZ ETZ 250 1983r
Polonez Caro 1.4GLI
Lokalizacja: Jarosław\Mielec
Kontaktowanie:

Re: Przerywa

Post autor: piotrek7533 » 2009-01-23, 20:58

Łańcuszek wydaje mi się że nie ma nic do przerywania wyreguluj przerwe na przerywaczu na 0.3 i sprawdź co będzie się działo.

Awatar użytkownika
Jarek_kam
Posty: 306
Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
GG: 0
Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
Kontaktowanie:

Re: Przerywa

Post autor: Jarek_kam » 2009-01-23, 21:09

Dokładnie, też tak miałem. Na niższych obrotach w miare chodziła ale jak sie dało wiecej gazu to przerywało i szarpało,też myślałem że to moze być skrzynia. Ustawiłam zapłon jak sie nalezy, wyregulowałem gaźnik i motocykl śmigajak powinien, dobrze się rozpędza, nie przerywa, nie szarpie.

Awatar użytkownika
banacol005
Posty: 7
Rejestracja: 2009-01-17, 09:30
GG: 10686051
Lokalizacja: Niedźwiedź (Wielkopolskie)
Kontaktowanie:

Re: Przerywa

Post autor: banacol005 » 2009-01-24, 09:52

MIalem na mysli to ze jak dam w gaz na 1 biegu to przepusza cos w silniku, szarpie lancuchem a lancuch uciagniety jak nalezy, to czy to moze byc to lancuszek sprzeglowy?

Awatar użytkownika
Jarek_kam
Posty: 306
Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
GG: 0
Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
Kontaktowanie:

Re: Przerywa

Post autor: Jarek_kam » 2009-01-24, 12:28

Nie wiem czy łąńcuszek ale też miałem tak że po prostu szarpało i przerywało. Ustaw zapłon jak sie należy, i wyreguluij gaźnik.

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Przerywa

Post autor: Anzel » 2009-01-24, 21:14

Szarpaniu mogą być tylko winne: łańcuszek,tryba poszczególnych biegów lub tryb zdawczy.W ekstremalnych przypadkach przeskakuje łańcuch napędowy,ale to chyba każdy potrafi ocenić,czy coś szarpie w silniku na zewnątrz jednostki.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości