Moja wsk za dużo pali
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2012-04-15, 12:37
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk za dużo pali
jak układ zapłonowy to co mianowicie musiał bym patrzec ,,mógł bys wymienić te częsci,,, bo mniej więcej wiem ,ale może jest cos czego nie czyściłem
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2012-04-15, 12:37
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk za dużo pali
wielki dzięki
- 35C2S1P
- Posty: 110
- Rejestracja: 2011-12-12, 13:27
- GG: 0
- Moje maszyny: B3'84
CZ 472.6 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Moja wsk za dużo pali
Da się, ale to jest już wersja hard. Po prostu lutujesz pływak, iglicę o długości jaką żądasz. Można uzyskać fajne efekty, ale to jest dość czaso i pracochłonne.Savier pisze:W G20 nie można ustawić poziomu paliwaA jak ma z pływakiem wszystko OK to ten problem powinniśmy skreślić z ewentualnych przyczyn niesprawności.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2020-06-28, 21:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk za dużo pali
Odgrzeje nieco kotleta.
Czy regulacji poziomu paliwa w G20 nie wykonuje się przez przeciskanie zaworu z kulką w dół lub w górę? Tylko pytam.
Inna sprawa, że w kupionym przeze mnie zamienniku tego gaźnika pływak jest tak lekki, że zbyt płytko tonie. To przekłada się na konieczność wypchnięcia zaworka z kulką tak bardzo w górę, że to nie miałoby sensu bo pływak i tak się zatrzyma o trzpień zatapiaka.
Czy regulacji poziomu paliwa w G20 nie wykonuje się przez przeciskanie zaworu z kulką w dół lub w górę? Tylko pytam.
Inna sprawa, że w kupionym przeze mnie zamienniku tego gaźnika pływak jest tak lekki, że zbyt płytko tonie. To przekłada się na konieczność wypchnięcia zaworka z kulką tak bardzo w górę, że to nie miałoby sensu bo pływak i tak się zatrzyma o trzpień zatapiaka.
-
- Posty: 345
- Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard - Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk za dużo pali
Poziom w g20 reguluje sie przez przeciskanie trzpienia wężyka razem z zaworkiem im bardziej dasz w dol ten trzpien tym poziom paliwa niższy
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2020-06-28, 21:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk za dużo pali
Tak i mi się właśnie wydawało. Nie wiem zatem skąd teoria że sie tego w ten sposób nie robi.
-
- Posty: 345
- Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard - Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk za dużo pali
U mnie po zgaszeniu silnika i przy kolejnej próbie odpalania był efekt zalewania tzn ciężko odpalal. Nie bylo tego gdy chwile przed zgaszeniem zamknąłem kranik. I zacząlem regulowac tym trzpieniem
Finalnie wpchnąłem go aż ok 3mm teraz moge wogóle kranika nie zamykać i nie zalewa się. Wreszcie gaznik i cale jego okolice są suche no i spalanie znacząco spadło.
Finalnie wpchnąłem go aż ok 3mm teraz moge wogóle kranika nie zamykać i nie zalewa się. Wreszcie gaznik i cale jego okolice są suche no i spalanie znacząco spadło.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość