-
Piórek22
- Posty: 84
- Rejestracja: 2008-08-19, 22:56
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piórek22 » 2021-03-17, 22:55
Witam wszystkich
Jestem w posiadaniu takiego sinika chyba jakiś składak. Mogę prosić o pomoc w identyfikacji? I czemu on ma tyle rożnych numerów?

-
jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jjaworskyy » 2021-03-17, 23:13
Zdjęcia nie działają
-
Piórek22
- Posty: 84
- Rejestracja: 2008-08-19, 22:56
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piórek22 » 2021-03-18, 11:43
-
Piórek22
- Posty: 84
- Rejestracja: 2008-08-19, 22:56
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piórek22 » 2021-03-19, 17:35
Ktoś coś?
-
czankete
- Posty: 1327
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czankete » 2021-03-19, 19:35
...wygląda to tak, jakby ktoś z dwóch połówek karterów pochodzących z różnych silników "zrobił sobie" komplet poprzez naniesienie jednakowej konfiguracji cyfr, a następnie nabił numery jakie miały być zgodne z tabliczką znamionową / danymi w dowodzie

-
Piórek22
- Posty: 84
- Rejestracja: 2008-08-19, 22:56
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piórek22 » 2021-03-19, 21:28
Czyli te 3734 ktoś nabił a 1757 i 1762 to są oryginalne numery? A te w kwadracikach?
Już trochę informacji znalazłem że kartery to chyba shl s04 ale cylinder nie ten i głowica też nie
-
szef100
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978
- Lokalizacja: Hańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: szef100 » 2021-03-25, 19:54
Tak właśnie to wygląda. Numer silnika też przebijany.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość