Strona 2 z 2
: 2008-01-15, 17:17
autor: pawe86
Wg mnie masz zerwny klin na magnecie , sprawdz to....
: 2008-01-15, 18:03
autor: Romanos
dzieki wielkie za pomoc z rejestracja. A W Magnecie nie mam klina zerwanego poniewaz juz caly silnik rozpolowilem
![:P](./images/smilies/tongue.gif)
i klin byl;)
: 2008-01-15, 20:31
autor: Sebastian440
Kicha łapie puszcza to jakaś zagadka??
![:zdrowko:](./images/smilies/cheers.gif)
: 2008-01-15, 20:35
autor: 125 arek
może wał przekręciłeś miałem to samo skręcił się na prawym czopie i koniec do wymiany
: 2008-01-16, 01:19
autor: Romanos
Jak juz pisalem "a nie wiem czy wal orginal dostane jak ktos ma jakis na sprzedarz to prosze pisac 4225224" wal luzy gora dol i na boki
![:/](./images/smilies/confused.gif)
dojebany ehhh ale juz zamowilem =P a do tego gniazo na klin wyrobione
[ Dodano: 2008-01-18, 09:01 ]
a juz wiem co bylo =) niedawno zdjelem iskrownik i nawet nie wiedzialem jak sie zdziwie wiesniaki przykrecily drugi kondensator na gorze =) na pokrywie sprzeglowej. A W srodku nie mogly zdjac aparatku zaplonowego =) a tam byl drugi kondensator i odkrecily go ale kabel sobie wisial i magneto przetarlo izolacje i to mi iskre za przeproszeniem jebalo =)
[ Dodano: 2008-01-18, 09:02 ]
znaczy sie kabel od kondensatora odkrecily i on sobie dyndal =P a kondensator byl na swoim miejscu =)