Spróbuj uszczelnić korek spustu oleju w silniku, zakładając stary/używany, wrażenia gwarantowanemariusz30003 pisze:.... moim zdaniem ( nie stosowałem) można się pokusić i wykorzystywać zużyte uszczelki samochodowe....
Spusty na temat uszczelek w rowerze
- MajkelCIN
 - Posty: 469
 - Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.? - Lokalizacja: Cinowo
 - Kontaktowanie:
 
Re: Spusty na temat uszczelek w rowerze
- Szklanka
 - Posty: 216
 - Rejestracja: 2012-11-25, 14:55
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontaktowanie:
 
Re: Spusty na temat uszczelek w rowerze
Czytanie ze zrozumieniem nie jest mocną stroną wielu użytkowników forum. Temat dotyczy uszczelki pod głowicą a już kilka osób wtrąciło uszczelnienie silnika w innych miejscach. Warto teraz gdybać co by było gdyby ? Nie stało się tak i mamy to co mamy wiec cieszcie się z tegoMajkelCIN pisze:Spróbuj uszczelnić korek spustu oleju w silniku, zakładając stary/używany, wrażenia gwarantowanemariusz30003 pisze:.... moim zdaniem ( nie stosowałem) można się pokusić i wykorzystywać zużyte uszczelki samochodowe..... A to przeważnie tylko jest zwykła podkładka miedziana, bądź alu.
- MajkelCIN
 - Posty: 469
 - Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.? - Lokalizacja: Cinowo
 - Kontaktowanie:
 
Re: Spusty na temat uszczelek w rowerze
Szklanka pisze:Czytanie ze zrozumieniem nie jest mocną stroną wielu użytkowników forum. Temat dotyczy uszczelki pod głowicą a już kilka osób wtrąciło uszczelnienie silnika w innych miejscach. Warto teraz gdybać co by było gdyby ? Nie stało się tak i mamy to co mamy wiec cieszcie się z tegoMajkelCIN pisze:Spróbuj uszczelnić korek spustu oleju w silniku, zakładając stary/używany, wrażenia gwarantowanemariusz30003 pisze:.... moim zdaniem ( nie stosowałem) można się pokusić i wykorzystywać zużyte uszczelki samochodowe..... A to przeważnie tylko jest zwykła podkładka miedziana, bądź alu.
Co do uszczelki pod głowicą... wiele osób planuje głowice zwiększając stopień sprężania i jakoś lepiej chodzą te silniki i nic wielkiego się nie dzieje jeśli zrobią to z głową, odsyłam do Załęskiego, bo tam wszystkie spory się kończą.
Osobiście przerabiałem temat uszczelnienia korka spustowego oleju w Japońskim czterosuwie
(bądź się mylę, jestem po 0,5L % trunku, i to nie GŻ
Co do szczegółów proszę PW.
- AndrzejJ
 - Posty: 389
 - Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
 - GG: 0
 - Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97 - Lokalizacja: Hrubieszów
 - Kontaktowanie:
 
Re: Spusty na temat uszczelek w rowerze
A ja robiąc remont japońca ani atheny nie kupiłem, ani yamahy, ani hondy, ani nawet zippa czy routera, kupiłem arkusz gambitu 0,5mm i paczke fajek, w jedno popołudnie wyciąłem wszystkie uszczelki, mogę zdjąć owiewki i zrobić Ci zdjęcie- na silniku jest jeszcze kurz z lipca, i ani grama oleju.
Jeszcze lepiej- nie dałem ani grama sylikonu.
Więc jeśli Ci cieknie silnik na uszczelkach atheny, to najprawdopodobniej montaż nie był poprawny.
Acha, i po tym wszystkie uszczelki klepię teraz sam, oprócz gumowych i pod głowice.
			
									
									
						Jeszcze lepiej- nie dałem ani grama sylikonu.
Więc jeśli Ci cieknie silnik na uszczelkach atheny, to najprawdopodobniej montaż nie był poprawny.
Acha, i po tym wszystkie uszczelki klepię teraz sam, oprócz gumowych i pod głowice.
- MajkelCIN
 - Posty: 469
 - Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.? - Lokalizacja: Cinowo
 - Kontaktowanie:
 
Re: Spusty na temat uszczelek w rowerze
Przepraszam, gdyż nie uściśliłem, o jaką uszczelkę chodzi, po % nie warto zaczynać pisać na forachAndrzejJ pisze:.....
Więc jeśli Ci cieknie silnik na uszczelkach atheny, to najprawdopodobniej montaż nie był poprawny.
Acha, i po tym wszystkie uszczelki klepię teraz sam, oprócz gumowych i pod głowice.
Miałem na myśli uszczelkę pod pokrywę zaworową, która nie jest bynajmniej z gambitu/papieru itp. materiału. Jest to gumopodobne coś, z 4 półksiężycami metalowymi zatopionymi w gumie- na osi wałków rozrządu.
Do XJRy pod kapę zaworową nie można stosować Atheny, czy innego badziewia, uszczelka after jest tańsza ok. 40-50zł od Yamahowskiej, a każda jedna zaczyna ciec, czy to zaraz po dopaleniu/2000km/5000km. Z oryginałem nie ma żadnego problemu. I nie jest to wina złego montażu
Po prostu materiał niedobrany dobrze.... Ok. 20 osób, może i więcej miało ten sam objaw, po montażu oryginału zero problemów.
Lecz Athenę ludzie kupują i pewnie będą kupować nadal(do XJR/FJ) i za chwilę znowu są na warsztacie, booo cieknie, chcieli oszczędności to mają
Co do innych uszczelek, np. pod pokrywę sprzęgła, alternatora itp., nic nie stoi na przeszkodzie, aby sobie dociąć, zawsze oprócz oszczędności kasy jest satysfakcja z własnej roboty
- Cienias
 - Posty: 315
 - Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK125,Dantom,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Honda Deauville,Ogar
 - Lokalizacja: Tarnobrzeg
 - Kontaktowanie:
 
Re: Spusty na temat uszczelek w rowerze
Przyniosłem dzisiaj z pracy ori uszczelki pod głowicę i rzeczywiście mają grubość 2mm.Zbieram powoli części bo będę musiał rozebrać silnik.Wpadły mi też ori uszczelki pod cylinder  
 (czerwona ramka)
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
