Brak oringu w otworze od kopnika. Czy to normalne?

mati17_17
Posty: 214
Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
GG: 13417607
Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r
Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
Kontaktowanie:

Re: Brak oringu w otworze od kopnika. Czy to normalne?

Post autor: mati17_17 » 2009-07-27, 15:13

sorry moj błąd ale szczerze to nigdy jeszcze sie nie spotkalem z takim deklem

Awatar użytkownika
ari4
Posty: 12
Rejestracja: 2009-05-24, 18:26
GG: 8763854
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Brak oringu w otworze od kopnika. Czy to normalne?

Post autor: ari4 » 2009-07-27, 20:39

No właśnie, wkurza mnie ten brak rowka na oring. Nie wiem jak oryginalnie wyglądało to uszczelnienie. A chciałbym mieć oryginalny dekiel, a nie każda część z innej parafii, rozumiesz? ;)
"Długie proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae

mati17_17
Posty: 214
Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
GG: 13417607
Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r
Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
Kontaktowanie:

Re: Brak oringu w otworze od kopnika. Czy to normalne?

Post autor: mati17_17 » 2009-07-27, 20:46

ale mi sie zdaje ze niektóre wałki startera posiadała rowek na oring

Awatar użytkownika
ari4
Posty: 12
Rejestracja: 2009-05-24, 18:26
GG: 8763854
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Brak oringu w otworze od kopnika. Czy to normalne?

Post autor: ari4 » 2009-07-28, 08:45

Na moje rowek w wałku mocno by go osłabił, bo jego ścianki za grube nie są. Myślę, że jeżeli wcześniej wymyślili ten oring w kapie i się sprawdzało, to nie przekładaliby go na wałek osłabiając go.
Nurtuje mnie pytanie, czemu w tych kapach zrezygnowali z oringu. Może ktoś wie? :)
"Długie proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae

Awatar użytkownika
slawek90
Posty: 10
Rejestracja: 2009-07-19, 21:38
GG: 0
Moje maszyny: BMW E39 2.8
Opel Astra
GPZ 500S
Minsk 125
Simson SR50
Lokalizacja: Białogard
Kontaktowanie:

Re: Brak oringu w otworze od kopnika. Czy to normalne?

Post autor: slawek90 » 2010-01-13, 17:38

ari4 pisze:a wiecie jaki wymiar ma oring?
Wiemy. 20 x 2,5 mm.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Brak oringu w otworze od kopnika. Czy to normalne?

Post autor: xradusx » 2010-01-13, 19:57

Ale stary kotlet odgrzany :P

Co do kap to jest wersja która ma oring na wałku (kapa) gładka i sa wersje co w kapie (wałek gładki) jak by co mam obie wersje jak co mogę jutro wrzucić foto.

ari4 - Co do zakładów tokarskich w Bydgoszczy jest w pip i ciut ciut a więc nie wal ściemy :P :P :P

Awatar użytkownika
slawek90
Posty: 10
Rejestracja: 2009-07-19, 21:38
GG: 0
Moje maszyny: BMW E39 2.8
Opel Astra
GPZ 500S
Minsk 125
Simson SR50
Lokalizacja: Białogard
Kontaktowanie:

Re: Brak oringu w otworze od kopnika. Czy to normalne?

Post autor: slawek90 » 2010-01-13, 20:06

Stary, nie stary. Nie otrzymałem takiej informacji więc postanowiłem sam zmierzyć. Obiecałem, że podam to podałem, żeby nie wyjść na idiotę.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość