Strona 1 z 1
					
				Prawie zapala, strzela w tłumik - brak klina = przyczyna?
				: 2007-08-04, 23:50
				autor: kamil355
				malowałem rame i jak złorzłem motorek mój kochany wsk 125 to nie chciał palić. 
Na pycha jak sie go pcha z 30 m to zaczyna strzelać i czasami juz prawie zapala ale gaśenie
Już mam zakwasy od biegania ale świeca nówka iskra jest a i niema tego takigo cypelka na osice koła magnesowego
			 
			
					
				
				: 2007-08-05, 08:11
				autor: szef1990
				zapłon + regulacja gaźnika, świeca jest mokra?
			 
			
					
				
				: 2007-08-05, 09:04
				autor: kamil355
				czasami zalewa świece ale tylko jak sie kopie z 10  razy a i z rury wydechowej strzela
			 
			
					
				
				: 2007-08-05, 09:06
				autor: szef1990
				hmm...albo jest to zle ustawiony zapłon, byćmoże kondensator. Ja mialem takie cos w wsk to byla to padnieta swieca o i regulacja zaplonu
			 
			
					
				
				: 2007-08-05, 09:17
				autor: kamil355
				aha a jak regulować zapłon gdzie  czym i jak 
a czy jak brakuje klinu do magneto to nic sie niestanie
			 
			
					
				
				: 2007-08-05, 09:34
				autor: marianek_spox
				kamil355 pisze:niema tego takigo cypelka na osice koła magnesowego
Jeju ,jakiego cypelka ?? Jeśli masz uszkodzoną krzywkę koła magnesowego to nici z jadzy. Nie ustawisz zapłonu. To że strzela z rury wydechowej świadczy o złej regulacji zapłonu. Musisz upewnić sie że wał nie ma przekręconego czopu ,zrobić coś z tą krzywką i standardowo przejrzeć kondensator i platynki.
 
			 
			
					
				
				: 2007-08-05, 09:54
				autor: kamil355
				ten cypelek to klin czy morze do nie być ?? 
Jak sprawdzić kondensator??
z cylindra przy rurze wydechowej cieknie olej czemu??
			 
			
					
				
				: 2007-08-05, 10:00
				autor: marianek_spox
				Jak to klina może nie być 
 
 Chłopie, bez niego nie pojedziesz. Musisz ustawić zapłon według wartości książkowych jeśli nie grzebałeś w silniku (ie planowałeś głowicy itp.) . Jeśli styki przerywacza nie będą chciały za Chiny Ludowe rozewrzeć się wtedy gdy powinny ,to znaczy że coś nie tak z silniczkiem. Na kondensator była metoda z podłączaniem do instalacji 230V ,ale nie polecam. Najłatwiej naładować go choćby nawet baterią 9V ,albo akumulatorem i po odłączeniu sprawdzić woltomierzem czy zatrzymał ładunek. Ściągnij cylinder ,jeśli  wał jest w zamoczony w oleju to znaczy że uszczelka karterów skończyła swój żywot. Łatwiej spuścić trochę oleju ze skrzyni i powąchać ,jeśli jedzie wachą to tak samo czeka cię rozpoławianie.
PS. Dlaczego cieknie ? 

 Bo widocznie połączenie jest nieszczelne 

 
			 
			
					
				
				: 2007-08-05, 10:16
				autor: kamil355
				dzięki konieczna  wymiana tej uszczli to jest ta jak jest jedna połowa a druga połowa silnika  ile taki klin kosztuje i gdzie go dostane
			 
			
					
				
				: 2007-08-05, 10:33
				autor: marianek_spox
				Proszę pisz poprawnie ,używaj znaków interpunkcyjnych bo musiałem przeczytać 3 razy Twoje zdanie żaby zajarzyć mniej więcej o co chodzi. Mój drogi ; klin dostaniesz w każdym sklepie typowo motocyklowym. Zapłacisz góra 2 zł za niego ,choć u mnie kosztuje 1zł. Niestety te produkowane obecnie są gównianej jakości ,ale cóż... pozostaje tylko dobrze spasować stożek wału ze stożkiem krzywki i o ścinaniu klina zapominamy 

 
			 
			
					
				
				: 2007-08-05, 11:33
				autor: szef1990
				mini słownik-cypelek to chyba klin 

Pewnie zalozyl magneto w obojętnym polozeniu bez klina i jest jak jest 

 załóż klin i wtedy pogadamy