Strona 1 z 1
					
				Koniec regulacji zapłonu
				: 2012-02-28, 20:48
				autor: Dymas
				Elo, dziś przy S01 ustawiałem zapłon, zwykły platyniarz, przy tym silniku trzeba ustawić zapłon 3 mm przed GMP więc zrobiłem tak, lecz przesunąłem stator maksymalnie w lewo no i nadal jest za późny, nie wkręca się na obroty, gdy odpali to po chwili gaśnie, co może być przyczyną? Wał nie jest przestawiony bo wpusty na klin się zgrywają idealnie, klin na magnecie też jest. Co może być przyczyną? Przerwa na przerywaczu ustawiona na nożyk do tapet czyli 0,3 +/- 0,4 mm
Pomocy, odwdzięczę się.
			 
			
					
				Re: Koniec regulacji zapłonu
				: 2012-02-28, 21:07
				autor: rafalgb
				nie dostaje paliwa?? albo sie zalewa??
			 
			
					
				Re: Koniec regulacji zapłonu
				: 2012-02-28, 21:11
				autor: Dymas
				Przepraszam ale co to ma do zapłonu? Wyraźnie napisałem że nie da się ustawić zapłonu bo przy max. przyspieszeniu i tak jest za późny.
			 
			
					
				Re: Koniec regulacji zapłonu
				: 2012-02-28, 22:30
				autor: AudioBas
				Pewnie masz albo za duży ten plastik co podnosi przerywacz, albo za mały 

Niestety prywaciarskie często trzeba szlifować...
 
			 
			
					
				Re: Koniec regulacji zapłonu
				: 2012-02-28, 23:57
				autor: Dymas
				Wiem o co biega, ten plastik co ociera o krzywkę bagneta?
			 
			
					
				Re: Koniec regulacji zapłonu
				: 2012-02-29, 01:41
				autor: AudioBas
				Dymas pisze:bagneta?
Bagnet jest od oleju i to w samochodzie 
Magneto pewnie Ci chodziło 

Tak o ten plastik mi kaman 
