Strona 1 z 2
Nie pali nawet po wymianie iskrownika i regulacjach
: 2007-11-16, 19:39
autor: KRYSTI
Wymieniłem w mojej wsk 125 iskrownik zaznaczyłem na nim jak ustawić zapłon iskra jest idealna przykręcam ten iskrownik i nie pali nioe odzywa sie wogule przestawiałem zapłon i nic nonstop zalewa świece proszę o pomoc pozdrawiam KRYSTI
: 2007-11-17, 10:06
autor: ŻbiKu
Wymieniłeś iskrownik? Przykręciłeś go w takim położeniu jak tamten...ale czy wyregulowałeś przerwę na platynach na nowym iskrowniku??
: 2007-11-18, 01:33
autor: KRYSTI
Wszystko jest wyregulowane i nonstop sie zalewa
[ Dodano: 2007-11-18, 14:50 ]
Wymieniłem kondensator ustawiłem jeszcze przerwe i nie chce nawet sie odezwać niewiem co z nią jest pomóżcie

: 2007-11-18, 20:03
autor: 1angel
ŻbiKu pisze:Wymieniłeś iskrownik? Przykręciłeś go w takim położeniu jak tamten...
to że ustawił go tak jak ustawiony był tamten iskrownik to nie znaczy że będzie chodzić bo wszystko zależy od cewki W/N a dokładnie od czasu jej reakcji czy raczej czasu wytworzenia przez nią iskry , nawet raz miałem taką sytuację że wymieniłem tylko cewkę W/N bez żadnych innych ingerencji i silnik nie chodził tak jak wcześniej , musiałem regulować.
KRYSTI, sprawdź jaki kolor ma iskra i ew. wymień świecę na inną , czy WSK wogóle nie reaguje jak kopiesz czy pchasz ?? Nawet nie zagada ?? Skoro tak to znaczy że iskra nie jest w stanie zapalić mieszanki , a dlaczego zmieniłeś iskrownik ?? na tamtym chodziło normalnie ??
: 2007-11-18, 20:36
autor: KRYSTI
1angel i właśnie w tym jest problem że iskra jest fioletowa i niechce chodzić wogule nie zagada obojętnie czy ją pcham czy kopie nic.Wymieniłem ten stary iskrownik bo tam coś nie dało sie ustawić przerywacza a na tym starym iskrowniku chodziła ale sie dusiła i non stop przerywała.Pomóżcie bo niewiem co z nią jest
[ Dodano: 2007-11-18, 19:38 ]
A i jeszcze jedno mam nową cewke zapłonową.
: 2007-11-18, 20:51
autor: ŻbiKu
Po 1. zmień kondensator, sprawdź czy platynki nie są wypalone, jak są to papierkiem ściernym je oczyść.
Po 2 wyreguluj porządnie odstęp styków i wyprzedzenie.
: 2007-11-18, 21:06
autor: 1angel
jak nie pomogą rady ŻbiKu, zmień tą nową cewkę którą kupiłeś na tą starą z tamtego zapłonu
: 2007-11-20, 20:38
autor: KRYSTI
Nie pomogło
: 2007-11-22, 18:31
autor: Kermit
A nie przesunąłeś przypadkiem wału. Jak ściągałeś magneto??
: 2007-11-25, 14:45
autor: saicozis
Może za mocno przykręciłeś gaźnik i odkształciłeś szyjkę która idzie do cylindra i dostaje się "lewe powietrze"?
: 2007-11-26, 19:40
autor: KLINAR
Miałem kiedyś podobny problem i przyczyną było rozszczelnienie skrzyni korbowej, samo z siebie bez przyczyny z dnia na dzien... a też napchałem sie niemiłosiernie

objaw dokładnie był taki że nie chciała wchodzic na obroty i świeca była mokra czyli jedna myśl - zalewa sie! Tyle że wtedy u mnie silnik pod spodem w miejscu skrzyni korbowej był mokrawy wiec miałem ułatwienie, sprawdz czy i u Ciebie tak nie jest, pozatym sprawdz czy czasem zimera Ci nie wywaliło, bo mi tu szczeże mówiąc zalatuje lewym powietrzem

: 2007-12-01, 19:21
autor: zawisza154
Kermit pisze:przesunąłeś przypadkiem wału
co będzie się działo jak wał będzie nie na środku??
A co myślicie o magnecie, czy to może być wina??
: 2007-12-01, 19:41
autor: 1angel
myślę że chodzi tu o "rozłożenie" się wału w tym wypadku te kopuły przestawiają się względem siebie
: 2007-12-01, 19:56
autor: zawisza154
powtarzam swoje pytania....
: 2007-12-01, 21:26
autor: Kermit
Czasami jak ktoś nie ma ściągacza to zdejmuje magneto młotkiem a przy mocnym uderzeniu młotkiem w wał można go przesunąc

: 2007-12-01, 21:47
autor: Wężu
Kermit pisze:zdejmuje magneto młotkiem
To już jest chyba szcyt głupoty

Taki ściągacz kosztuje kilka zł... A czy przy wybijaniu sworznia też można przesunąć wał???
: 2007-12-01, 21:54
autor: Kermit
Ja zawsze ściągam magneto ściągaczem ale niektórzy wolą wydac 200 zł na nowy wal niż kilka zł na ściągacz
Wężu pisze:A czy przy wybijaniu sworznia też można przesunąć wał???
Przy wybijaniu sworznia można jedynie skrzywic korbowód.
: 2007-12-01, 22:47
autor: malinagd
JA MAM TAKI PROSTY POMYSŁ ZMIENIĆ ŚWIECĘ NA JAKĄŚ STARSZĄ, JA TAK MIAŁEM W SWOJEJ WSK WSZYSTKO BYŁO, ISKRA IDEAŁ ZAPŁON USTAWIONY NA TIP TOP I NIE DZIAŁAŁA ,WYMIENIŁEM ŚWIECĘ I ZA 2 ODPALIŁA U MNIE BYŁO AKURAT TO MYŚLĘ ŻE POWINNO ZADZIAŁAĆ.
: 2007-12-01, 23:05
autor: 1angel
malinagd, przecież już to pisałem
sprawdź jaki kolor ma iskra i ew. wymień świecę na inną
pozatym co do pytania o sworzeń to miałem kiedyś wał w super stanie i po wbijaniu sworznia przez swoją głupotę (robiłem to niefachowo) wał dostał takich luzów osiowych że nie nadawał się do jazdy , nawet motocykl nie chciał na nim odpalić więc czasem można skrzywić korbowód a czasem uszkodzić coś jeszcze
: 2007-12-02, 14:07
autor: ŻbiKu
Właśnie sworzeń się wciska i wyciska

Wybijanie i wbijanie to tragedia dla silnika.