Strona 1 z 1

Podstawa zapłonu WSK vs. SHL, WFM

: 2014-04-17, 22:17
autor: Savier
Witojcie,
podstawy zapłony różnią się na pewno podtoczeniem od spodu
https://www.dropbox.com/s/vxcx5ynispwbk ... 164418.jpg
moje pytanie brzmi czy to wszystkie różnice? Po prawej to zapłon konkretnie od OSY. Czy ten wewnętrzny pierścień pełni jakąś funkcję, czytaj czy jest konieczny? Po roztoczeniu podstawki od WSK podpasuje to np. do OSY?
I kolejne pytanko, gdzie występował ten inny zapłon? Na pewno Osa, SHL-M11... można to uogólnić do całej rodziny silników S32 (SHL M11, OSA M50, M52, WFM S34, WSK M150, coś jeszcze?) + silnik W2A?
Z góry dziękuję za podpowiedzi, pozdrawiam :-D

Re: Podstawa zapłonu WSK vs. SHL, WFM

: 2014-04-18, 07:07
autor: misiolek
Zwróć uwage na kondensator. W zupełnie innym miejscu jest montowany w WSK.

Re: Podstawa zapłonu WSK vs. SHL, WFM

: 2014-04-20, 09:16
autor: guziec583
Jutro zobaczę jaki mam w w2a i dam ci znać ;-)

Re: Podstawa zapłonu WSK vs. SHL, WFM

: 2014-04-20, 09:32
autor: Savier
Oo, byłoby super! Z góry dzięki. Wiem na pewno, że fasolki do regulacji są ciut inne, ale nie wiem jak z szerokością podtoczenia od dołu :-).

Re: Podstawa zapłonu WSK vs. SHL, WFM

: 2014-04-20, 16:07
autor: Skinder
Wrzucam foty swoich podstawek. W przypadku podstawki S34/OSA/S32 (?) jak znajdę 3 karter to sprawdzę czy ten pierścień jest znaczący. Podstawka W2A jest taka jak w rowerze, przynajmniej u mnie.

Re: Podstawa zapłonu WSK vs. SHL, WFM

: 2014-04-21, 15:53
autor: guziec583
Ja mam taki sam iskrownik jak kolega Skinder . Wstawiam tez fotkę karteru i wynika że chyba odstępy wszystkie trzy są takie same .To teraz pojawia się pytanie jakie były orginalnie montowane tam iskrowniki takie jak w rowerze czy jak w S34 ? ;-)