Strona 1 z 1

Brak pełnej mocy

: 2009-05-21, 19:08
autor: Piórek22
Jak w temacie na jalowym bieu chodzi normalnie ale jak jade np na 1 biegu to na wyzszych obrotach to zaczyna przerywac i nie osiaga maksymalnej mocy na biegach to samo jest na 2 i 3...slyszalem ze to moze byc kondensator??Prosze o pomoc

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-21, 19:15
autor: mati17_17
moze to byc tez lewe powietrze albo przerwa albo zimmering od strony zapłonu ci padł ale najpewniej to jest lewe powietzre

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-21, 19:21
autor: pawel15
A gaźnik jest czysty? Miałem kiedyś podobny problem- regulacja zapłonu nie pomagała. Wyczyściłem dokładnie gaźnik i jak ręką odjął :).

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-21, 21:20
autor: maykii
1. Zapewne kondensator ;) A jak się rozgrzeje to powinna mniej przerywać ? Jak jest u ciebie ? ustaw gaźnik i zmień kondensator.

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-21, 21:48
autor: Piórek22
gaznik czysty nawet kilka razy czysciclem......po rozgrzaniu nic nie daje jest tak samo
ciezka sprawa nie mozna sie porzadnie rozpedzic :( wczesniej raz mialem iskre raz nie mialem ale wtedy przerywal i strzelal a teraz zmienilem caly zaplon i tylko przerywa....moze jeszcze swiece i przewod wymienic?

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-21, 21:51
autor: maykii
zmień ustaw pożądnie. Ja mam w tej chwili tak, że przerywa ale idzie tylko że na wyższych obrotach po raptownym dodaniu gazu zaczyna przerywać ale to na 100% wina kondensatora :] Podejżewam, że to wina świecy.

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-21, 22:24
autor: Brat
sprawdź przerwę na platynach i czy ci nie iskrzą, załóż świecę o dobrej sugerowanej ciepłocie.

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-21, 22:51
autor: Piórek22
platynki iskrza....a nie powinny :?: :-/

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-21, 22:54
autor: Brat
nie powinny.

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-22, 08:00
autor: maykii
U mnie też iskrzyły ale tylko na wolnych obrotach. Po wkręceniu się na wyższe obroty problem znikał. Przeszło samo ale w razie czego mam nowy kondensator pod ręką :]

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-22, 12:07
autor: Stary
Przede wszystkim to:
a) odkręć i wyczyść kranik (rozkręć i przedmuchaj)
b) sprawdź czy paliwo bez problemu dochodzi do gaźnika i czy przepustnica nie ma luzów, pisałeś, że gaźnik czysty więc to odrzucam. Sprawdź czy dobrze jest osadzony na króćcu - być może ciągnie lewe powietrze. Na którym rowku od góry masz zapiętą iglicę? Czy ona w ogóle jest oryginalna?
c) ostatecznie zabierz się za zapłon. Musi być idealnie 3,5mm przed ZZ, przy okazji zmiany kondensatora wymyj benzyną ekstrakcyjną cały iskrownik. W jakim stanie masz przerywacz? Nie kupuj podróbki. Lepiej dać 30zł i kupić oryginał - na allegro często się pojawiają.

i ostatnie - kup książkę, ten nowy przedruk za 25zł wystarczy. W sam raz do warsztatu - nie szkoda jak się pobrudzi itp. a najważniejsze dane są zawsze pod ręką.

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-22, 17:05
autor: Piórek22
to u mnie jest na odwrot na niskich nie iskrzy a na wysokich tak :( no nic sprobuje od tego kondensatora i zobaczymy co bedzie ale to dopiero w przyszlym tygodniu

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-22, 19:20
autor: Stary
Kondensator to swoją drogą - odhacz punkty które Ci podałem.

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-22, 20:11
autor: Piórek22
no dobra to sprobuje ksiazke mam ta stara :-)

Re: Brak pełnej mocy

: 2009-05-22, 20:13
autor: Stary
Tylko jej nie pobrudź paluchami bo szkoda niszczyć oryginał :]