Strona 1 z 1
Brak pełnej mocy
: 2009-05-21, 19:08
autor: Piórek22
Jak w temacie na jalowym bieu chodzi normalnie ale jak jade np na 1 biegu to na wyzszych obrotach to zaczyna przerywac i nie osiaga maksymalnej mocy na biegach to samo jest na 2 i 3...slyszalem ze to moze byc kondensator??Prosze o pomoc
Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-21, 19:15
autor: mati17_17
moze to byc tez lewe powietrze albo przerwa albo zimmering od strony zapłonu ci padł ale najpewniej to jest lewe powietzre
Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-21, 19:21
autor: pawel15
A gaźnik jest czysty? Miałem kiedyś podobny problem- regulacja zapłonu nie pomagała. Wyczyściłem dokładnie gaźnik i jak ręką odjął

.
Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-21, 21:20
autor: maykii
1. Zapewne kondensator

A jak się rozgrzeje to powinna mniej przerywać ? Jak jest u ciebie ? ustaw gaźnik i zmień kondensator.
Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-21, 21:48
autor: Piórek22
gaznik czysty nawet kilka razy czysciclem......po rozgrzaniu nic nie daje jest tak samo
ciezka sprawa nie mozna sie porzadnie rozpedzic

wczesniej raz mialem iskre raz nie mialem ale wtedy przerywal i strzelal a teraz zmienilem caly zaplon i tylko przerywa....moze jeszcze swiece i przewod wymienic?
Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-21, 21:51
autor: maykii
zmień ustaw pożądnie. Ja mam w tej chwili tak, że przerywa ale idzie tylko że na wyższych obrotach po raptownym dodaniu gazu zaczyna przerywać ale to na 100% wina kondensatora
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Podejżewam, że to wina świecy.
Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-21, 22:24
autor: Brat
sprawdź przerwę na platynach i czy ci nie iskrzą, załóż świecę o dobrej sugerowanej ciepłocie.
Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-21, 22:51
autor: Piórek22
platynki iskrza....a nie powinny

Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-21, 22:54
autor: Brat
nie powinny.
Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-22, 08:00
autor: maykii
U mnie też iskrzyły ale tylko na wolnych obrotach. Po wkręceniu się na wyższe obroty problem znikał. Przeszło samo ale w razie czego mam nowy kondensator pod ręką
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-22, 12:07
autor: Stary
Przede wszystkim to:
a) odkręć i wyczyść kranik (rozkręć i przedmuchaj)
b) sprawdź czy paliwo bez problemu dochodzi do gaźnika i czy przepustnica nie ma luzów, pisałeś, że gaźnik czysty więc to odrzucam. Sprawdź czy dobrze jest osadzony na króćcu - być może ciągnie lewe powietrze. Na którym rowku od góry masz zapiętą iglicę? Czy ona w ogóle jest oryginalna?
c) ostatecznie zabierz się za zapłon. Musi być idealnie 3,5mm przed ZZ, przy okazji zmiany kondensatora wymyj benzyną ekstrakcyjną cały iskrownik. W jakim stanie masz przerywacz? Nie kupuj podróbki. Lepiej dać 30zł i kupić oryginał - na allegro często się pojawiają.
i ostatnie - kup książkę, ten nowy przedruk za 25zł wystarczy. W sam raz do warsztatu - nie szkoda jak się pobrudzi itp. a najważniejsze dane są zawsze pod ręką.
Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-22, 17:05
autor: Piórek22
to u mnie jest na odwrot na niskich nie iskrzy a na wysokich tak

no nic sprobuje od tego kondensatora i zobaczymy co bedzie ale to dopiero w przyszlym tygodniu
Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-22, 19:20
autor: Stary
Kondensator to swoją drogą - odhacz punkty które Ci podałem.
Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-22, 20:11
autor: Piórek22
no dobra to sprobuje ksiazke mam ta stara

Re: Brak pełnej mocy
: 2009-05-22, 20:13
autor: Stary
Tylko jej nie pobrudź paluchami bo szkoda niszczyć oryginał
![:]](./images/smilies/splash.gif)