Strona 1 z 1

problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-15, 21:21
autor: majkel200
witam serdecznie-mam problem z silnikiem od wsk 125-silnik jest po kapilalce i dotarciu-na samym wstępie dodam iż jest on zamontowany w mini buggy własnego projektu i wykonania-super sprzęt i zabawa ale i zawsze jest to ale-na 1 biegu jedzie się super-moc ok!a gdy włączę na 2 to przez chwile jedzie ok i słabnie aż zgaśnie-prawdopodobnie jest to wina zalania bo gdy próbuje odpalić to trzeba się trochę nakopać-co może mieć winę-jak to rozwiązać-chciałbym choć raz wyjechać na przejażdżkę i n ie martwić się że zaraz zgaśnie-tak samo robi na 3 po dłuższej jeździe-iglica na 2 rowku od góry-nowa dysza w gaźniku-w ogóle to z gaźnika leje się paliwo a jest prawie że cały nowy.pomóżcie

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-15, 22:33
autor: wujcio
Coś z tych rzeczy musi być niedopasowane albo nie oryginalne, możliwe że założone części są gorsze niż oryginalne.
Bo z gaźnika nie może się tak lać bez - przesady ;] motor po remoncie musi chodzić nie ma opcji najlepiej złożyć gaźnik na starych częściach i sprawdzić

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-16, 06:28
autor: majkel200
części są ze starych zapasów-oryginalne-ale co może byc nie tak jak jade i po pewnym czasie słabnie i gaśnie i ewidętnie widać że się zalewa>iglice na ostatni rowek ustawić???

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-16, 08:09
autor: wujcio
trzeba dobrze złożyć gaźnik bo jak piszesz że z niego się benzyna wylewa to coś jest nie tak może uszczelki nie zeszły się z obudowami albo coś jest nie dokręcone.
Na ustawieniach fabrycznych (książkowych) ma działać

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-16, 10:38
autor: marianek_spox
Jak zachowuje się dokładniej silnik po wrzuceniu dwójki ? Czy musli go przez chwilę i gaśnie ,czy też od razu pada? Sprawdź czy wkręca się na obroty na luzie. Nie obraź się ,ale takie objawy widywałem w zużytyc silnikach ,ze źle ustawionym bądź rozklekotanym zapłonem. Jak powtarzam - w silnikach z isktownikiem platynki to podstawa, więc jeśli wsadziłeś tam jakieś "rzemiosło" to silnik długo normalnie nie pojedzie. Otóż moim zdaniem - wyreguluj gaźnik wg instrukcji (o ile pamiętam dobrze) - iglica na 3 rowku od góry , śruba mieszanki wykręcona o 2 i pół obrotu . Później zabierz się za zapłon. Przerywacz ma ładnie się schodzić ,młoteczek musi mieć zabezpieczenie na końcu osi. Ustaw zapłon według instrukcji - 3,14 mm (??) - ja tak ustawiam ,i na lekko splanowanej głowicy działa elegancko ;) Napisz jakie skutki osiągnąłeś !

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-16, 10:59
autor: Stary
Wyczyść kranik.

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-16, 13:25
autor: marianek_spox
Dał Ci ten kranik popalić w Anzelowym janku xD Tak tak ,niby pierdoła ale warto sprawdzić!

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-16, 16:39
autor: Stary
Nowa dysza = sprawdź jaką ma rzeczywistą przepustowość - rurka + strzykawka. W wsk 125 ma chyba 120cm^3/minute.

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-20, 19:51
autor: Anzel
On dalej daje mi popalic Marian ;)

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-20, 20:47
autor: wielki94
ja miałem w swojej że na 1 szła jak zawsze dobrze nie ale jak wrzuciłem dwójke to jak dodam gazu to się muliła i gasła i tak troche pojeździłem. na luzie se po gazowałem do maxu i wsiadłem na motor i jakimś cudem wszystko dobrze

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-20, 21:51
autor: adasiek185
Bo na kranik najlepiej założyć sitko. Od mz albo sima można kupić. Albo z takiej drobnej siatki zrobić walec, z jednej strony go skręcić albo zalutować, wsadzić to w zbiornik tam gdzie idzie kranik i jest good. U mnie się sprawdza

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-27, 21:58
autor: wskocyklista04
mówisz że sitko od mz albo simsona?? ale ono jest przykręcane a jak przykręcić do tego kranika?? ja mam problem w moim kobuzie co chwila mi się zapycha kranik;/

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-27, 23:24
autor: WSK
wskocyklista, w simsonie czy MZ to sitko to taka "nakładka" na rurki wychodzące z kranika, a więc jeśli Twoje rurki'kanały od kranika są dobrej długości zakup sobie takie sitko od mz, wsadź na te kanaliki, zgnieć kombinerkami na końcu ( w oryginale jest miedziana obudowa sitka) ale jak plastik to drucikiem małym zwiąż i będzie ok.

---> http://www.moto.allegro.pl/item66489406 ... anika.html

Albo druga opcja, mianowicie przeczyść porządnie bak (podgrzana coca-cola+ kawałki szkła, kamyczki i dobrze wymieszaj) a żeby mieć pewność że paliwo które lejesz nie zapcha Ci kraniku zastosuj sitko, lecz wkładane do korka, takie jak w MZ TS 150/250.

Lub poprostu po zabiegu z colą uważaj na brudy w paliwie ;-)

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-27, 23:53
autor: wskocyklista04
zawsze jak leje paliwo to przez sitko... a ja w simsonie mam inne sitko:P i nie wiedziałem:P dzieki za pomysł

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-28, 08:36
autor: Tukan
Najczęstszym powodem zapychania się kranika jest po prostu ucinanie jego rurek. Spowodowane przeważnie jeżdżeniem z małą ilością paliwa, które przy fabrycznej długości rureczek nie dopływałoby.

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-28, 10:21
autor: wskocyklista04
ja mam kranik nóweczke i nie ma opcji żeby były rurki obcięte:P

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-28, 13:42
autor: wujcio
Panie jak CI zatyka sie karnik to nie ma opcji wlej trochę ropy z 1 kg nakrętek i wyczyść potem przemyj benzyna.

Po takim zabiegu masz bak nówkę i nic nie będzie Ci zatykało kranika.
Siteczka przy brudnym baku nic nie dadzą bo na rezerwie i tak Ci nie pójdzie paliwo tylko syf.

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-28, 14:15
autor: wskocyklista04
ja już go tyle razy czyściłem że szok

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-28, 14:21
autor: wujcio
no to jednie zrób taka siateczkę jak Ci radzą koledzy :)

Re: problem z silnikiem wsk 125

: 2009-06-29, 11:54
autor: maykii
Witam mam takie małe pytanie może mi ktoś zwymiarować oryginalną długość rurek od rezerwy i od otwartego ?