To odpowiem hurtem po kolei
Skład mieszanki i zapłon ustawiał PROC-u więc mam nadzieję, że jest oki.
Filtr powietrza wymytu i nasączony olejem swieżym
Tłumik nie zapchany bo ma dzurę "na durch"

Gaźnik faktycznie stary - nic nie było wymieniane.
Czyli do sprawdzenia.
Sprawdzę dysze.
Jeśli chodzi o remont silnika to robił go fachowiec - najlepszy w naszym mieście który
remontuje motocykle (ma warsztat) od kilkunastu lat.
(Chociaż tą nieszczęsną jedynkę poprawiał już dwa razy i nadal nie jest dobrze)
Cylinder i tłok po szlifie.
Sprzęgło wymienione.
Remont polegał na naprawie karterów - wymiana wszystkich łożysk i zimmeringów itd....
Oraz tych "bebechów" które się do wymiany nadawały.
Tak więc raczej myślę, że to rzeczywiście gaźnik może byc...
Zauważyłem też ciekawą rzecz - po cofnięciu manetki gazu do oporu "do tyłu" silnik pracuje równo
natomiast po lekkiem pokreceniu do przodu w pewnym momencie zaczyna coś dzwonić - tak jakby był jakiś luz na iglicy czy tez przepustnicy - trudno mi to opisać.....
Dzieki wszystkim za chęć pomocy - muszę nad tym gaźnikiem pogłówkować albo poprosić kogoś żeby posłuchał i sie przejechał...