Strona 5 z 5
Re: Korbowód silnik 060
: 2016-09-16, 16:55
autor: bayu
to był oryginał PRL? czy regenerowany?
Re: Korbowód silnik 060
: 2016-09-16, 17:04
autor: Muciek
A skąd mam wiedzieć czy był regenerowany , wał zmd z małymi otworami czyli 060. Otwory sworznia nie były luźne i nie wyglądał że ktoś go rozbierał.
Re: Korbowód silnik 060
: 2016-09-16, 17:24
autor: Savier
Bayu, już Cię skopiował Świdnik, ja bym ich dojechał jakimś długim postem
Re: Korbowód silnik 060
: 2016-09-16, 19:05
autor: bayu
a Pewnie że im Pojade hehehe
List napisze
jak śmieli
Re: Korbowód silnik 060
: 2016-09-18, 22:53
autor: Patafil65
Hey napisz też i do tych z linka, parametry podane przez ciebie pasują, tylko nazwa się nie zgadza:
http://medias.schaeffler.com/medias/en! ... RMy6WZeRKa
Wygląda na to, że cały świat cię kopiuje, nie zgłosiłeś w porę wniosku o prawa patentowe, czyli jakieś kilkadziesiąt lat wstecz i teraz to już chyba pozamiatane
.
Re: Korbowód silnik 060
: 2016-09-20, 15:17
autor: bayu
Przeciez pisałem ze Parametry sa katalogowe:) to twierdziliłeś ze sobie wymysliłem, cos co nie ma prawa działać, i ze błedne bo więcej rolek a podaje że obroty graniczne wzrosły, nie zgadzałeś sie z tym to teraz sam widzisz ze Twoje teorie nie do końca pokrywają sie z rzeczywistością
juz sam nie wiesz do czego sie przyczepić. Nie było parametrów to było zle bo wydumka, lub nie prawdziwe, teraz sam znalazłeś Parametry to też zle.
Tyle ze tylko moje ma zmienioną geometrie koszyka tak aby nie wycierał bieżni oraz powłoke ślizgową. :):)