Strona 1 z 1

Tłok z trzema pierścieniami

: 2013-12-15, 23:49
autor: darek76
Witam wszystkich! Czy to normalne,że u mnie w garbusce jest tłok z trzema pierścieniami? Jeśli tak to gdzie dokupić te pierścienie? Jeszcze jedno jak się one nazywają (zgarniające itd.) i jaka powinna być ich kolejność? Pozdrawiam

Re: Tłok z trzema pierścieniami

: 2013-12-15, 23:52
autor: maykii
Zrób jakieś zdjęcie i pokaż co to za wydumka :)

Re: Tłok z trzema pierścieniami

: 2013-12-19, 16:45
autor: peter125-175
Ostatni to olejowy ;).

Re: Tłok z trzema pierścieniami

: 2013-12-19, 20:48
autor: Shoei
Agro tuning zapewne. W sportowych silnikach o ile sie nie myle to dają po jednym pierścieniu zeby zmniejszyć tarcie. 3x pierścienie to 3x większe tarcie. Torunskie pierniki moze lepiej by to wytlumaczyly.

Re: Tłok z trzema pierścieniami

: 2013-12-20, 10:42
autor: Sebastian440
Dokładnie jak pisze kulfon. Typowe agro lat 80 i 90. Kup nowy tłok gorzycki górny pierścień chromowany dolny żeliwny i ciesz się jazdą.

Re: Tłok z trzema pierścieniami

: 2013-12-20, 12:17
autor: Alien
Sebastian440 pisze: i ciesz się jazdą.
..do pierwszego zacieru :D

Re: Tłok z trzema pierścieniami

: 2014-01-12, 14:44
autor: grześ19
Nie zgodzę się z przedmówcami. W mojeje M21 jest też 3 pierścieniowy oryginalny tłok. W dwusuwie nie ma czegoś takiego jak zgarniający, uszczelniający, olejowy. Niektóre pierscienie czterosuwów skłądają się z kilku elementów. W wsce wszystkie mają te same wymiary tylko pierwszy powienien być chromowany a pozostałe 2 zwykłe. Na jaki wymiar potrzebujesz? Mogę mieć takie pierscienie PRIMY jak Ci zależy na jakości, a jak chcesz taniej to motusowe możesz kupić na allegro.