Strona 1 z 1
					
				Łamiące się pierścienie
				: 2010-06-12, 17:36
				autor: Chota
				Witam panowie ! Mam taki problem z Wiatrem otóż robię znajomemu Kobuza,wymieniłem tłok 
na współczesniej produkcji pierśconki sworzeń i po paru kilometrach jazdy łamie górny pierścień tłokowy. Zamki są w tym samym miejscu co w starym tłoku kanały nie mają zadziorów itp. przy zakładaniu dociska od strony kanalu ssącego... i sam juz nie wiem od czego to tak się robi  

 
			 
			
					
				Re: Łamiące się pierścionki
				: 2010-06-12, 18:43
				autor: Weros
				korbowód  prosty?
			 
			
					
				Re: Łamiące się pierścionki
				: 2010-06-12, 19:09
				autor: Chota
				Tak
			 
			
					
				Re: Łamiące się pierścionki
				: 2010-06-12, 19:26
				autor: Weros
				a cylinder po szlifie?
			 
			
					
				Re: Łamiące się pierścionki
				: 2010-06-12, 19:39
				autor: Chota
				Już wyszło o co chodzi (dzieki Mirkowi 

) po prostu nie podpiłowałem nowego pierścienia 

 
			 
			
					
				Re: Łamiące się pierścionki.
				: 2012-01-09, 21:59
				autor: sieergiej
				Czyli co bo mam dokładnie ten sam problem??
			 
			
					
				Re: Łamiące się pierścionki.
				: 2012-01-10, 00:13
				autor: Sebastian440
				Luz na zamku powinien wynosić ok. 0,25 mm. Zarówno górnym jak i dolnym. Jeżeli jest mniejszy podpiłowujemy pilniczkiem. Jeżeli nie potraficie otworzyć książki Zaleskiego, gdzie wszystko jest opisane to może dobrze, że połamało wam te pierścienie. Macie powód żeby otworzyć książkę i poczytać jak tanim kosztem i z odrobiną chęci wyremontować dobrze silnik.
			 
			
					
				Re: Łamiące się pierścienie
				: 2012-01-10, 19:46
				autor: sieergiej
				Ok przeczytam, chciałem zrobić jak najszybciej po kupnie silnika żeby jeździł i to się zemściło.
Pęka górny. Zamek mam od strony gaźnika. Przynajmniej się czegoś nowego dowiedziałem. Dzięki za info.