
Osobliwy problem na IV biegu
-
- Posty: 102
- Rejestracja: 2010-01-16, 16:30
- GG: 0
- Lokalizacja: Wola
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Ale WSK nie będzie nigdy jakimś ścigaczem, że na każdym biegu będzie z siedzenia chciała zdzierać. Nie ma co ukrywać jest to dobry motocykl ale nie ścigacz! 

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Masz taką u siebie zastosowaną czy normalnie fabrycznie?Alien pisze:No chyba, że ma się skrzynie z gazeli i zębatkę 14z na wale
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Mam fabrycznie gazelową skrzynie na kutych wodzikach, zębatka to mój wymysł.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
I różnica jest dużo lepsza na korzyść?
Może też poszukam takiej skrzyni...
Może też poszukam takiej skrzyni...
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Alien podpowiesz mi coś więcej na ten temat???
Bo chyba też trochę zmienię te przełożenia....
Zapłon i gaźnik również
Zapłon pomysł już mam - gorzej z gaźnikiem
Bo chyba też trochę zmienię te przełożenia....
Zapłon i gaźnik również

Zapłon pomysł już mam - gorzej z gaźnikiem

- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Cóż mogę powiedzieć, zrobiłem ledwie 700km na takim zestawie. Dziury miedzy 3/4 nie zauważyłem. Ale odczuć subiektywnych nie da sie porównywać, poza tym za dużo tu czynników: gaźnik i mody w silniku, skrzynia, inna zębatka, większa opona, bla bla bla. Mógłbym porównać się tylko do wueski Grzesia z tym że on ma dotarty, dopracowany silnik, trochę modów więc zapier**** solidnie.
Ostatnio zmieniony 2012-02-06, 23:27 przez Alien, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Jeździłem na starym typie skrzyni w moim wypadku W2A i dziura pomiędzy 3 - 4 nie występowała, silnik bez przeróbek , szukaj takiej skrzyni.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość