
Osobliwy problem na IV biegu
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2007-02-10, 22:37
- GG: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontaktowanie:
Pomysł podany przez ciebie misiołek jes nie najlepszy.Te gaźniki z boczną komorą pływakową nie mają regulacji poziomu paliwa. Poziom jest ustawiony fabrycznie. Od biedy można by się pokusić o przelutowanie iglicy, ale może być potem problem ze szczelnością pływaka. Poziom można regulować w nowszych Jikovach z centralną komorą pływakową.
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Więc tak, założyłem filtr od malczana i podniosłem iglicę iiii....jest gorzej. Przy 90 dławi się jeszcze gorzej i mocniej się to odczuwa, wątpie by to było winą tego nowego filtra powietrza. Gaźnika nie regulowałem bo chodził po podniesieniu iglicy ok, a co do filtra to jeszcze z nim będe kombinował bo strasznie szmery ssania słychać.
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
Zakładaj oryginalny filtr i opuść iglicę na sam dół, jeżeli nie pomoże musisz założyć mniejszą dyszę,
Kobuzy dostają "Choroby Kobuzowej" od nadmiaru paliwa a nie od jego braku.
Mojego wyleczyłem z tej choroby właśnie takim zabiegiem, może i Twojemu pomoże .
Kobuzy dostają "Choroby Kobuzowej" od nadmiaru paliwa a nie od jego braku.
Mojego wyleczyłem z tej choroby właśnie takim zabiegiem, może i Twojemu pomoże .
Ostatnio zmieniony 2007-08-31, 07:29 przez andi, łącznie zmieniany 1 raz.
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Jutro do obiadu się tym zajmę. THNX
[ Dodano: 2007-09-02, 14:59 ]
Dzięki Andi, chyba utrafiłeś w sedno, po obniżeniu iglicy na sam dół czuć już mniej efekt hamowania po 90km/h ale motocykl dalej się nie rozpędza. Może tak jak napisałeś zmiana dyszy pomoże, za to ciężej jest go rano zapalić hmm ale to już możliwe kwestia doregulowania.

[ Dodano: 2007-09-02, 14:59 ]
Dzięki Andi, chyba utrafiłeś w sedno, po obniżeniu iglicy na sam dół czuć już mniej efekt hamowania po 90km/h ale motocykl dalej się nie rozpędza. Może tak jak napisałeś zmiana dyszy pomoże, za to ciężej jest go rano zapalić hmm ale to już możliwe kwestia doregulowania.
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Ten adres nie działa ale...dysze do Jikova są u znajomego w motoryzacyjnym po 5,5złVBieg pisze:części do Jikowa są w sklepie internetowym na stronie http://www.sesa-moto.cz

-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
A u mnie ten adres działa! Choć po czesku nie bardzo rozumiem...części do Jikowa są w sklepie internetowym na stronie http://www.sesa-moto.cz
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Tomek Cyba wspominał, że jest jakiś sklep który ściąga z czech każdą część jaką tylko chcemy. On kupował bodaj oryginalne części zawieszenia do jawy z hamulcem tarczowym.
http://www.sesa-moto.cz/page.php?parame ... kde=polish
Wow - to musiał być niezły pożeracz szos

http://www.sesa-moto.cz/page.php?parame ... kde=polish
Wow - to musiał być niezły pożeracz szos

- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Przepiękny motocykl. U nas jeździ po mieście piękne AWO Simson (chyba to jest to), też czerwone i przepięknie odrestaurowane.
Ale do tematu...
Dzisiaj zamontowałem do Jikova mniejszą oryginalną dyszę - 96. Co się okazało po wykręceniu, moja nie miała nawet żadnego oznaczenia! Dla porównania obu dysz wrzucam fotkę, zobaczcie jak dużą przepustowość posiada - pisałem już o tym kiedyś, gdy porównałem dyszę z pegaza i tą. Iglicę na razie ustawiłem na 3 rowek od góry tak jak książka nakazuje i jutro z rana będę regulował, po południu jak wszystko pójdzie ok to na zlocik
Mniejsza dysza to ta którą kupiłem dzisiaj.
Ale do tematu...
Dzisiaj zamontowałem do Jikova mniejszą oryginalną dyszę - 96. Co się okazało po wykręceniu, moja nie miała nawet żadnego oznaczenia! Dla porównania obu dysz wrzucam fotkę, zobaczcie jak dużą przepustowość posiada - pisałem już o tym kiedyś, gdy porównałem dyszę z pegaza i tą. Iglicę na razie ustawiłem na 3 rowek od góry tak jak książka nakazuje i jutro z rana będę regulował, po południu jak wszystko pójdzie ok to na zlocik

Mniejsza dysza to ta którą kupiłem dzisiaj.

- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Też tak myślałem, dopóki się nie dowiedziałem że w CZ i JAWA tłoki chodzą cyklicznie. Także gaźnik zasila na przemian gary po 175cmm. Dysza ta była w tym gaźniku fabrycznie.większa pojemność to i dysza mogła być większa)
Konfiguracja:
Dysza 96, ustawienie iglicy na 3 rowek od góry (środek)
Obserwacje: POPRAWA!
Co prawda nie miałem za bardzo gdzie się rozpędzić (lipna pogoda i na wyjazdach z miasta duży ruch), ale motocykl przekraczając prędkość 80-85km/h dalej chce się rozpędzać.
Andi miałeś rację, co prawda na 3 biegu troszkę jakby stracił na przyśpieszeniu ale za to na IV jest o niebo lepiej

Jednak nie dane mi było jechać na co roczny zielonogórski zlot motocyklowy


- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2008-01-13, 20:45
- GG: 0
- Lokalizacja: ozo
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Ja zmieniłem dysze na 96 . Motor mimo tego wszystkiego nadal nie ciagnie na 4 biegu a v max 3 biegu sie strasznie zmniejszył. Jeszcze wróce do dyszy 100 i zmienie ustawienie iglicy . Moze też zapłon przekręcić 

- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Może masz tłumik przytkany? Może silnik domaga się jakiegoś małego remonciku? Może masz iglicę za wysoko? A może...? no właśnie co? Szukaj "dziury" w całym
Zębatki masz oryginalne? (chodzi mi o ilość zębów).

-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2008-01-13, 20:45
- GG: 0
- Lokalizacja: ozo
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
REmont to był zrobiony . Nowy tłok pierścienie , simeringi , łożyska . Cylnider nie jest wychachany. Kiedyś jak miałem za wysoko iglice ( zalewała sie tylk ona wysokich , dysza 100 najniższy rowek iglicy ) to elegancko zaczeła ciagnoć na 4 z 60 km/h d0 80 dyszek . Aż byłem zdziwiony . Jeszcze popatrze . Jak narazie to złapałem kapcia z tyłu to troche czasu zejdzie .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość