Osobliwy problem na IV biegu
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Zwróć uwagę czy w czasie jazdy nie przymyka ci się częściowo dźwigienka ssania. Poza tym możesz mieć wychechłany gaźnik.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2008-01-13, 20:45
- GG: 0
- Lokalizacja: ozo
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
DAłem spowrotem dysze 100 i iglice opusciłem . Ssanie ( to nawet nei jest ssanie) można trzymać już w połowie . Dodatkowo lepjej zbiera sie z niskich . Niestety nie testowałem na 4 biegu bo nie maiłem już paliwa
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Ja też miałem łobuza i choć silnik miał swoje młode lata dawno za sobą to jechał110h/km i jeszcze było gazu lecz go sprzedałem nie miałem kasy na generalkę. Moim zdaniem dostaje za mało powietrza przy tej prędkości i się dławi ;-)
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Siema mam problem kupiłem dwa nowe tryby do wski 175 ( tryby sjkrzyni biegów) jeden 19 zębów a drugi 20. no i posłkładałem to do kupy a to mi sie niechce kręcić, skrzynia po około 2/4 obrotu staje i tylko żabką można ją przekręvcić. Co mam robić , czy wymienić jeszcze koło trzeciego bniegu??
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Koła zębate w skrzyni biegów wymienia się parami. Nie radzę też praktykować obracania wałkami za pomocą żabki.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- adasiek185
- Posty: 282
- Rejestracja: 2008-07-27, 15:52
- GG: 0
- Lokalizacja: Okolice Zgorzelca
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Panowie, alleluja! Motór mnie umocnił swą siłą! Wyleczyłem wiesie z choroby kobuzowej! Miałem już dość danych regulacyjnych i ustawiłem wszystko po swojemu. Wcześniej pod górki padała. Teraz-czwórka, minimalnie gazu i nawet nie jęknie. Silnik bez przeróbek, wszystko oryginał. Jestem teraz bardzo szczęśliwym posiadaczem WSK
Potem zmierze co i jak i podam te dane. Może komuś się przyda. Dodam że w gazniku jest niższy stan paliwa niż wszyscy zalecają. Zalewa silnik inaczej. Pozdro wszystkim

Wiele serc, jedno bicie, WSK ponad życie!
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:48
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Większość osób integruje w skrzynie , a nie lepiej poprostu w przełożenia ? Niższy koszt i mniej roboty.Dla osoby która jeździ turystycznie to nie będzie praktyczne ponieważ jak opisze niżej stopień estetyki motóra spada, ale dla osoby która (a nie jeden tak ma ) przeróbke na crossa będzie to idealne rozwiązanie.
Dla przykładu :
Cała moja mowa tu o feldze,zembatce oraz bębnie od Jawy,CZ 350.
Dla motórzysty który śmiga turystycznie koło ogółem mówiąc od Jawy będzie raczej nie estetyczne,jak by nie patrzeć bęben, wogóle cała piasta i zembatka są dużo większe (należy trochę wyklepać osłonę łańcucha by zmieścić zembatke)
Tu wyłania się przynajmniej jedna zaleta ? seryjnej zembatki . Na serji wrzucamy 4 dotykamy gazu i pyrka na mniej niż połowie obrotów i lecimy, na przełożeniu od Jawy już nie ... Szczegóły niżej
Dla motórzysty który lubi poszaleć w terenie rozwiązanie koło jawa + zembata jest chyba najlepszym rozwiązaniem w WSK 175.
Podsumowując :
Turystyk : Taka operacja nie będzie idealna z powodu iż po wrzuceniu 4 biegu już co prawda nie ma "zmuły" motor leci jak na każdym niższym biegu z 70-80 do 100 to chwila moment
. Zaoważalna spora poprawa przyśpieszenia na każdym biegu .Ale tu mamy i minus ponieważ wtedy już silnik się piłuje a na serji (zembatka) jednak pyrka na dużo mniejszych obrotach tyle że nie mamy przyśpieszenia .
Cross/teren : Rozwiązanie idealne moim zdaniem , mam tak u siebie i komu liczy się moc i wystarcza 100-105km/h na maxa polecam. Wsk dostane niezłego kopa na każdym biegu (wierzcie lub nie 1 siedząc ( bez użycia sprzęgła do raptownego puszczenia) stawianie na koło to nie problem) poprostu gaz i trzeba sie 3mac
2-3 na tylnych stopkach też żaden kompleks
. Jedyne na co trzeba uważać i zwrócić uwage to na stan swojego silnika - jeżeli słychać juz jak dzwonią pierśienie ( wyrobiony cylek,starte pierscienie) nie polecam modyfikacji ponieważ na takim przełożeniu obroty dochodzą do naprawde maXymalnych na każdym biegu a zużyty silnik poprostu sie rozpadnie.
Dla przykładu :
Cała moja mowa tu o feldze,zembatce oraz bębnie od Jawy,CZ 350.
Dla motórzysty który śmiga turystycznie koło ogółem mówiąc od Jawy będzie raczej nie estetyczne,jak by nie patrzeć bęben, wogóle cała piasta i zembatka są dużo większe (należy trochę wyklepać osłonę łańcucha by zmieścić zembatke)
Tu wyłania się przynajmniej jedna zaleta ? seryjnej zembatki . Na serji wrzucamy 4 dotykamy gazu i pyrka na mniej niż połowie obrotów i lecimy, na przełożeniu od Jawy już nie ... Szczegóły niżej
Dla motórzysty który lubi poszaleć w terenie rozwiązanie koło jawa + zembata jest chyba najlepszym rozwiązaniem w WSK 175.
Podsumowując :
Turystyk : Taka operacja nie będzie idealna z powodu iż po wrzuceniu 4 biegu już co prawda nie ma "zmuły" motor leci jak na każdym niższym biegu z 70-80 do 100 to chwila moment

Cross/teren : Rozwiązanie idealne moim zdaniem , mam tak u siebie i komu liczy się moc i wystarcza 100-105km/h na maxa polecam. Wsk dostane niezłego kopa na każdym biegu (wierzcie lub nie 1 siedząc ( bez użycia sprzęgła do raptownego puszczenia) stawianie na koło to nie problem) poprostu gaz i trzeba sie 3mac


Strzeż Mnie Boże PrzedDiabłamiwMundurachoNiebieskimKolorze
- adasiek185
- Posty: 282
- Rejestracja: 2008-07-27, 15:52
- GG: 0
- Lokalizacja: Okolice Zgorzelca
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Dlatego lepiej jest zainwestować w silnik i jeździć jak fabryka nadala. Tak ma być i trzeba się z tym godzić
Wiele serc, jedno bicie, WSK ponad życie!
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
To co opisałeś zalatuje trochę wt. Bez urazy. Wsadzenie podzespołów od innych motorów to nie problem, po co zmieniać koło? Nie lepiej od razu silnik?
Chodzi o to, żeby WSKa nadal była WSKą, a przy tym była w jak najmniejszym stopniu zawodna.
Chodzi o to, żeby WSKa nadal była WSKą, a przy tym była w jak najmniejszym stopniu zawodna.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:48
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
zgadza się ale nie którzy ludzie .... Lubią " tuningować " nawet i wske he
.

Strzeż Mnie Boże PrzedDiabłamiwMundurachoNiebieskimKolorze
- wsk_weteran
- Posty: 46
- Rejestracja: 2010-07-06, 17:08
- GG: 5460632
- Moje maszyny: SHL M-11
WSK M21W2S2 Yamaha FZ 750, Romety/Komary - Lokalizacja: Podkarpackie - RLU/RZ
- Kontaktowanie:
Re:
Teoretycznie Fenixie mówisz dobrze, praktycznie też mówiłbyś.... tylko nie na mniejszą a na większą!!! mniejsza jeszcze bardziej osłabi 4 bieg ponieważ wartość przełożenia będzie niższa. Jeżeli kolega założy większą zębatkę o 1 ząb od oryginału zyska ciut mocniejsze przełożenie końcowe a tym samym motocykl będzie ciut mocniejszy. pozdroFenix pisze:A już tak serio mówiąc - spróbój zamienić tylną zębatkę na mniejszą o 1 ząb (dosłownie o jeden!!). Teoretycznie motor będzie wolniejszy (niższe Vmax), ale to tylko teoretycznie.

KAPITALNE REMONTY SILNIKÓW , YAMAHA FZ 750 - CAŁA NA CZĘŚCI - SPRZEDAM
PRIV / wsk_weteran@onet.eu
PRIV / wsk_weteran@onet.eu
- wskmaniak
- Posty: 143
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:36
- GG: 12695501
- Moje maszyny: Jawa TS 350 , WSK Kos
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Odkopie...
Kupiłem wczoraj WSKę z silnikiem 060.
Na szybko ją uruchomiłem jadę śmigać...
Pierwszy bieg - leci jak opętana
Drugi bieg - no no ogień
Trzeci bieg - no trzeba trzymać się kierownicy bardziej
Czwarty - yyyy gdzie ta moc? Chyba wbiłem 5 lub 6
Utrzymuje prędkość, ale nie ma już takiego kopa....
Co ona ma za dzwine przełożenia??
Kupiłem wczoraj WSKę z silnikiem 060.
Na szybko ją uruchomiłem jadę śmigać...
Pierwszy bieg - leci jak opętana
Drugi bieg - no no ogień
Trzeci bieg - no trzeba trzymać się kierownicy bardziej
Czwarty - yyyy gdzie ta moc? Chyba wbiłem 5 lub 6

Co ona ma za dzwine przełożenia??
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Silnik 060 tak ma 

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Wyreguluję zapłon, wyreguluję gaźnik i zobaczymy jak to ma się na asfalcie na jakimś odcinku prostej....
Na chwilę obecną jestem trochę rozczarowany....
Na chwilę obecną jestem trochę rozczarowany....
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Choroba kobuzowa, Każdy 060 choruje na przepaść mocy między 3 a 4 biegiem.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
No chyba, że ma się skrzynie z gazeli i zębatkę 14z na wale 

- sieergiej
- Posty: 62
- Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
.. - Lokalizacja: Andrychów
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Bo 4-y bieg to bieg ekonomiczny
.

"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.
Prawda jest najważniejsza.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Motocykl nie ma być ekonomiczny tylko ma zapier***** 

- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Osobliwy problem na IV biegu
Widzę kolega wyznaje te zasadę co jaMotocykl nie ma być ekonomiczny tylko ma zapier*****

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość