witam.
Mój kosz obecnie części składowe:
1-Sprężyna dociskowa -mierzona suwmiarka długość swobodnej-33 mm . Książkowo, piszą 34,5 +/1 0,5 mm, do wymiany jak ma 31 mm. Zmieniać na nową, kombinować podłożyć podkładkę 2 mm czy nie ruszać? Czytam , że ludzie maja niby dobre te sprężyny , ale jednak coś jest nie tak ,że lubi się ślizgać. Próbować ją wzmocnić jak uważacie. Książkowo ,to w połowie tolerancji, czyli 50% zużycia .
Nadmienię, ze nowe cierne z PRL mam to założę (wymiar książkowo sie zgadza 4.1mm)
2-Powiedzcie , czy składowe sprzęgła ( oprócz zawleczki nakrętki koronowej , oraz przekładek ciernych ale o tym wiem) są jak należy. W instrukcji nie ma tulejki ostatniej od prawej str zaraz za podkładką. Pewnie zawieruszyła sie od czegoś innego, oraz tej podkładki od prawej str.
3- Proszę o ocene zużycia kół łańcuchowych napędu sprzęgła. Ta o mniejszej średnicy i tak będzie trzeba raczej zmienić bo zęby już dośc ostre, a duża wygląda jak na focie. Chodzić by chodziła , ale czy warto ja trzymać do nowego łańcuszka , czy przenitowac jednak?
I czy łańcuszki ze skuterdebica można stosować, czy to się rozlatuje po 1000km ?
Pytania trochę tendencyjne, ale porostu mają na celu wybranie lepszej opcji i np może sie okazać ze moja ori używana dłuzej wytrzyma niż taka "zębatka" nowa prywaciarska, ale tu juz pyt dla kogoś kto w tym siedzi konkretnie z 175-tkach.
Kosz sprzęgłowy SHL M17
- mundy1
- Posty: 358
- Rejestracja: 2012-01-01, 22:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk B3, Mz Trophy 250
- Lokalizacja: ostrow mazowiecka
- Kontaktowanie:
Kosz sprzęgłowy SHL M17
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
http://polskajazda.pl/Account/Vehicles moje pojazdy PJ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości