Strona 1 z 1

Wsk 175 co to za elementy? Dlaczego motor szarpie?

: 2011-07-17, 14:40
autor: radek175
witam wszystkich. rozebrałem kiedyś silnik od wsk 175 i niedawno przeprowadziłem remont i silnik włożyłem do ramy i jazda. nie założyłem takich dwóch gwiazdeczek bo nie wiem gdzie one przychodzą (foto w zalaczniku) i nie wiem czy przez to skrzynia szarpie nieregularnie jak sie przyspiesza szczególnie na obrotach. pozdro

Re: Wsk 175 co to za elementy?

: 2011-07-17, 14:43
autor: maykii
Są to podkładki dystansowe pod kosz sprzęgłowy :)

Re: Wsk 175 co to za elementy?

: 2011-07-17, 14:50
autor: radek175
Aha, rozumiem. sprzęgło mi jednak działa bez zarzutu :) a szarpanie czym może być spowodowane? takie nieregularne mocno wyczuwalne przy przyspieszaniu szczególnie na obrotach i gazie. na 1 i 2 występuje, na 3 też ale mniej i na 4 prawie wcale.

Re: Wsk 175 co to za elementy?

: 2011-07-17, 15:38
autor: Tukan
To może być świeca, wyreguluj też przerywacz i zapłon.

Re: Wsk 175 co to za elementy?

: 2011-07-17, 15:42
autor: radek175
to szarpanie jest ze skrzyni a nie z winy zapłonu... jestem tego pewien.

Re: Wsk 175 co to za elementy?

: 2011-07-17, 15:56
autor: Tukan
Łańcuszek, nie wiem, dużo rzeczy...

Re: Wsk 175 co to za elementy? dlaczego motor szarpie?

: 2011-07-25, 20:55
autor: radek175
na każdym biegu mam szarpanie, najbardziej na 1 a najsłabiej wyczuwalne na 4 pewnie ze względu na przełożenia mocy... to zjawisko można nazwać "wali" podczas przyspieszania. skrzyni to jednak nie moze być wina kiedy ten problem dotyczy wszystkie biegi.
sprzęgło składałem starannie, łańcuszek miał nieduży luz góra dół, więc co to może być? help

Re: Wsk 175 co to za elementy? dlaczego motor szarpie?

: 2011-07-27, 00:17
autor: Constantine
Może łańcuch napędowy?

Re: Wsk 175 co to za elementy? dlaczego motor szarpie?

: 2011-07-27, 18:49
autor: mrn_89
A skrzynia jest cała? Bo może wyłamał się jeden ząbek?
Mi kiedyś w Ogarze 200 wyłamało jeden ząbek na kole i na 1 szarpał bardzo na 2 mniej na 3 wcale wszystko wynikało z działania skrzyni i drogi płynięcia mocy. Chciałbym nadmienić, że szarpanie czuć było tylko przyspieszając jadąc ze stała prędkością było wzglednie ok. Zjawisko idealnie pasuje do tego co opisujesz wystarczy, że zblokowało Ci koło na wysokich obrotach i już skrzynia leci.