Strona 1 z 2
Brak mocy na 4 biegu
: 2007-07-10, 16:04
autor: roquo
Witam.
Mam problem,a mianowicie chodzi oto że moja wsk na pierwszym,drugim i trzecim biegu idzie jak burza a gdy wbije 4 to to silnik utrzymuje prędkość trzeciego biegu i nie przyśpiesza i po chwili traci na prędkości i trzeba redukować do 3.
Z góry dzięki za pomoc
: 2007-07-10, 16:16
autor: gołąbek16
heh a przypadkiem nie zmieniałeś zębatek?
: 2007-07-10, 16:59
autor: szef1990
nie brzeczy nic? masz instalke na krótko?
: 2007-07-10, 18:34
autor: roquo
instalke mam na krudko ale wszystko niby jest dobrze a zębatek raczej nie pomyliłem niemam pojęcia co to jest simeringi wymienione,tłok z pierścieniami wymienione cały silnik rozłożyłem i jeszcze raz złożyłem i nic może ktoś miał podobny przypadek i go naprawił??
Proszę o pomoc!!!!!!!!!!!
: 2007-07-10, 18:56
autor: Wężu
roquo pisze:co to jest simeringi
Simmering to inaczej pierścień smarujący

: 2007-07-10, 18:59
autor: qwert45
Jak masz na krótko to przy wyższych obrotach, przy większym obciążeniu morze byc nie tak z iskra. A może po prostu niema siły jak moja kiedyś, 1,2,3 szla jak burza na czwórce ledwo sie rozpędzała do 100.
: 2007-07-10, 19:05
autor: luk@sz
Wezu pisze:roquo pisze:co to jest simeringi
Simmering to inaczej pierścień smarujący

czy ty wiesz co piszesz

moim zdaniem simmeringi to inaczej usczelniacze a nie "pierścienie smarujące"

ale kolega si enie pytał co to ś simmeringi tylko napisał ze je wymienił na nowe
kolego zobacz czy ci nie łapie lewego powietrza pod ta płytka w której jest osadzony simmering ale wątpie zeby to było to najlepiej kup aq i bedziesz miał spokój

: 2007-07-10, 19:32
autor: Wężu
luk@sz pisze:czy ty wiesz co piszesz
Tak pisze w książce "Jeżdżę motorowerem Simson" mam dać cytat???
: 2007-07-10, 19:36
autor: luk@sz
wpisz w wiki pedii simmeringi
Simmering
Z Wikipedii
,,Simmering, pierścień Simmera to pierścień wykonany z odpowiedniej gumy, odpowiednio usztywniony metalową wkładką, lub obudowany blaszaną pokrywą, stosowany do uszczelniania wałków obrotowych pracujących w smarze, oleju lub paliwie przy ciśnieniach do 0,1 MPa w zakresie temperatur od -30 do +110 °C.
Simmeringi są również często spotykanym uszczelnieniem na połączeniach przesuwanych, działających na zasadzie teleskopu."
tak więc simmeringi pracyją w smaracha ale nie służą do smarowania
: 2007-07-10, 19:37
autor: Wężu
Pierścień pracujący w smarze to pierścień smarujący
Dobra konieć offtopa.
: 2007-07-10, 19:44
autor: marcin_zk
Twoim problemem może być też źle ustawiony zapłon, mój kolega tak miał w etz 150, na 1,2,3,4 szła jak przecinak, a na 5 zwalniała, przestawił zapłon i chodzi mu bardzo ładnie.
: 2007-07-10, 20:50
autor: szef1990
cisza. to przez instalacje " na krótko" ołączoną z nieostateczną kompresją zwiazaną bądx z simmeringiem bądź z wypracowaniem ukladu korbowego. najlepiej załóż akumulator i przywróć orginalny zapłon bateryjny.Jeśli to nie pomoze, choć wątpię, to sprawdź ompresję bądź stan zuzycia pierscieni bądź cylindra
: 2007-07-10, 21:28
autor: roquo
zapłon na krutko to chyba nie to bo kolega ma tak samo zrobione i chodzi mu normalnie,a simeringi są założone nowe tłok z pierścieniami tagże,a cylinder jest w pożądku.Co to jest!!!!????
: 2007-07-10, 21:47
autor: andi
roquo pisze:Co to jest!!!!????
Jest to słynna choroba Kobuzowa , leczenie jej jest bardzo trudne i kosztowne .
Styl w jakim napisano posty w tym temacie, powala na kolana!
: 2007-07-10, 22:42
autor: Firewall
Fenix na swojej stronie pisał, że po założeniu elektronicznego modułu zapłonowego do swojego Łobuza pozbył się tzw. "choroby kobuzowej"...
: 2007-07-11, 00:59
autor: ŻbiKu
Mój łobuz też ma podobne objawy na 4biegu. Do 80km/h idzie, a później jak dodam mu więcej gazu to zaczyna się przydławiać tak jakby za dużo paliwa łykał, podejrzewam że u mnie to kwestia wyregulowania na nowo gaźnika, ponieważ moto jest świeżo po dotarciu. Jak nie to pomyślimy dalej.
Tak czy siak
Roquo nie rób wiochy i zrób mu normalny zapłon
i pisz posty staranniej, wstyd takie byki walić

: 2007-07-11, 10:13
autor: roquo
sory za byki ale mam wszystkie dysy jakie są tylko możliwe.Chyba macie racje będzie trzeba zmienić na normalny zapłon i nie słuchać się wsiowych mechanikow

: 2007-07-11, 14:14
autor: szef1990
pierwsza mądra decyzja ku normalności łobuza

: 2007-07-11, 16:14
autor: roquo
zmieniłem zapłon normalnie na akumulator i niestety jeszcze nie to,chociaż jest już lepiej,ale to jeszcze nie to.POMOCY!!!!!!!!!
: 2007-07-11, 18:42
autor: qwert45
Jak to troche pomoglo to moze jeszcze przerywacz?