Witam ,
Otóż w moim Kobuzie mam mały problem dotyczący gaźnika . Już sam się pogubiłem ponieważ wydawać by się mogło że gaźnik do przysłowiowej czwórki powinien mieć przelot wynoszący 24mm ale z moich doświadczeń wynika że lepszym rozwiązaniem jest gaźnik o przelocie 26mm .
Po pierwsze na gaźniku 24mm moja czwórka chodziła tak jakby to powiedzieć niepłynnie tzn. w ogóle nie trzymała obrotów a gdy odkręcałem manetkę do końca to strasznie nierówno się wkręcała i schodziła bardzo długo z obrotów .
Natomiast kiedy założyłem gaźnik z przelotem 26mm to wtedy WSK odżyła i w końcu normalnie zaczęła pracować czyli trzymać obroty i płynnie się wkręcać i schodzić z obrotów .
Po drugie po zmierzeniu króćca dolotowego uzyskałem wymiar 26mm .
WSK 175 Problem z gaxnikiem
- MATEOXXX
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-03, 14:41
- GG: 6223580
- Moje maszyny: Kobuz 84'
Kos 84'
M06B1 70'
M06b3 85'
s51 86'
2350 75' - Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Problem z gaxnikiem
Gaźnik 24mm był od SHL 175 3b...
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 Problem z gaxnikiem
W silniku 175 był gaźnik GM26U3.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości