Prądnica 32.06?
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
Prądnica 32.06?
Witam
Przeglądając PJ spotkałem coś takiego: http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/12571 (pierwsze foto) - co to za prądnica ?
12V 90W?? Czy to jakiś prototyp?
Nie spotkałem jeszcze czegoś takiego.
Przeglądając PJ spotkałem coś takiego: http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/12571 (pierwsze foto) - co to za prądnica ?
12V 90W?? Czy to jakiś prototyp?
Nie spotkałem jeszcze czegoś takiego.
"o święty benzyniarzu ... "
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
w sumie to wszystko mi się pomieszało bo z forum wiem że początkowe modele motocykli M21W2 miały 12v a z książki wiem że instalacje 12v w WSK weszły wraz z wejściem silnika 060 który miał prądnice 12v w roku 1978 czyli w sumie wszystko się wyklucza jak to jest , może były dwie wersje prądnic 12v w silnikach W2B ??
ktoś tu coś pokręcił i coś mi się wydaje że to jestem ja
Wie ktoś jak to wytłumaczyć ??
ktoś tu coś pokręcił i coś mi się wydaje że to jestem ja

Wie ktoś jak to wytłumaczyć ??
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- Kontaktowanie:
spotkałem się z taką prądnicą w seryjnej wsk 175 z samego początku prodcukcji ta z garbatym bakiem i prosta kierownicą własciciel powiedział ze to prądnica produkowana była w anglii a potem w polsce (myslałem ze sie pomylił cos z tą prądnicą SEM ale powtórzył jeszcze raz ,,angielskka prądnica") i ta własnie jest angielska ale głowy nie daje czy on prawde mówił i mi sie tez wydaje ze to jest mało prawdopodobne ale moze moze... wiem ze pisze na niej made in poland ale tylko mówie co słyszałem
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Gaceczkos
- Posty: 203
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Niewątpliwie jest to zagadka. Jeśli ta prądnica faktycznie ma 90 W, to jest to super sprawa
Wątpię, aby była np. z silnika 3.40 i pochodnych, gdyż zastosowane w nich prądnice były lewoobrotowe. W pierwszych Gazelach były importowane prądnice Stefa, dosyć z resztą zblizone wizualnie do 3206. Andi, co o tym sądzisz?

WSK - Wrócisz Szybciej Koleją
- luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość