
Gaśnie po przejażdzce na 3-4(inny problem niż u kamil104)
- sQit
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-12-06, 20:59
- GG: 7276521
- Moje maszyny: WSK 175 Sport 1, Suzuki DR 650
- Lokalizacja: Góra
- Kontaktowanie:
Gaśnie po przejażdzce na 3-4(inny problem niż u kamil104)
Witam, podobnych tematów było kilka tylko nigdzie nie spotkałem dokładnie takich objawów niedomagania. Otóż gdy jeżdżę dość długo na niskich biegach (1-2), nawet do pół godziny czasu kiedy to silnik już wystarczająco zdążył się nagrzać - nic się nie dzieje, WSK chodzi jak złoto. Problem zaczyna się kiedy przejadę choć 200-300 metrów na wyższych biegach (3-4) - nagle WSK gaśnie. Po zredukowaniu biegu w czasie toczenia zapali na tym niższym przejedzie kawałek i znowu gaśnie. Najefektywniejsza wtedy jest jazda na jedynce, muszę gazować żeby nie zgasł ale zwykle dojadę do garażu. Zwykle wtedy gaszę, odpoczywam ja jak i ona i odpalam po 5-10minutach PROBLEMU NIE MA! oczywiście tylko na 1-2 biegu, po przejechaniu na wyższych biegach znów to samo. Wymieniałem cewki, kondensatory, paliwo dostaje, gaźnik wydaje się być dobrze wyregulowany. Rozkładam ręce 

- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po przejażdzce na 3-4(inny problem niż u kamil104
nie zalewa przypadkowo świecy kiedy zgaśnie (świeca cała mokra)?
Re: Gaśnie po przejażdzce na 3-4(inny problem niż u kamil104
Sprawdź drożność wydechu.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po przejażdzce na 3-4(inny problem niż u kamil104
ja bym stawiał na to że jest to przyczyna rozklekotanego Pegaza lub za późna iskra
- sQit
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-12-06, 20:59
- GG: 7276521
- Moje maszyny: WSK 175 Sport 1, Suzuki DR 650
- Lokalizacja: Góra
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po przejażdzce na 3-4(inny problem niż u kamil104
Wszystko jasne! a raczej ciemne i upieprzone olejem...
Motocykl stał przez 20 lat nieużytkowany to i siatka w tłumiku sporta mogła pordzewieć. Po ok. 200km jazdy od pierwszego uruchomienia zatkała się jeszcze olejem i był problem. Dziś jeździłem na poluzowanej obejmie kolanko-tłumik i bez wkładki zeby spaliny mialy swobodny wylot. Spodnie do wyrzucenia nie przyćmią mej radości z rozwiązania problemu!
Jutro wraz z kretem będziemy przeczyszczać
Motocykl stał przez 20 lat nieużytkowany to i siatka w tłumiku sporta mogła pordzewieć. Po ok. 200km jazdy od pierwszego uruchomienia zatkała się jeszcze olejem i był problem. Dziś jeździłem na poluzowanej obejmie kolanko-tłumik i bez wkładki zeby spaliny mialy swobodny wylot. Spodnie do wyrzucenia nie przyćmią mej radości z rozwiązania problemu!

Jutro wraz z kretem będziemy przeczyszczać

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość