-
luki1240
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-01-08, 21:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Lokalizacja: Majdan Królewski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luki1240 » 2012-03-03, 21:26
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2012-03-03, 21:30
Cewka? Ustawiłeś dobrze zapłon?
-
rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
- Lokalizacja: 64-980 trzcianka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafalgb » 2012-03-03, 21:46
Świeca mokra jak zgaśnie czy sucha??
-
irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: irek » 2012-03-03, 22:41
Ja miałem ten sam problem. Iskra była super. Dopiero kiedy ściągnąłem fajkę i przyłożyłem przewód do silnika zobaczyłem, że iskra jest czerwonawa. Zmieniłem cewkę na taką od poloneza (mimo, że instalacja była 6V) i motocykl zapalił od pierwszego kopnięcia. Cewka jaką ja miałem była z nowej produkcji, kupiłem drugą taką samą i efekt identyczny. Albo one są wadliwe albo nie wiem co. W każdym razie motocykl na cewce samochodowej 12 V działał wyśmienicie.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2012-03-03, 23:23
Sprawdź czy masz faktycznie naładowany akumulator

To że jest iskra nic nie znaczy przy instalacji 6V akumulator musi być mocny można to sprawdzić tym czy klakson działa

-
luki1240
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-01-08, 21:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Lokalizacja: Majdan Królewski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luki1240 » 2012-03-04, 02:05
Cewke mam butelkowa od jawy chyba i mam na krotko spiete (nie mam akumulatora) jak zgasnie to swieca jest troszke mokra ale nie duzo zmieniałem gaznik od kolegi i dalej to samo raz mi tylko na kopa odpalił ale w tedy miałem zaplon przestawiony na maksa (opózniny)

-
rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
- Lokalizacja: 64-980 trzcianka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafalgb » 2012-03-04, 09:18
luki1240 pisze:(nie mam akumulatora)
To sam sobie rozwiązałeś problem.
-
luki1240
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-01-08, 21:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Lokalizacja: Majdan Królewski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luki1240 » 2012-03-04, 11:20
No ale wcześniej bez akumulatora był i chodził?

-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2012-03-04, 11:49
Pewnie cewke szlag trafił często się tak działo z spinaniem na krótko.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
luki1240
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-01-08, 21:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Lokalizacja: Majdan Królewski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luki1240 » 2012-03-04, 15:13
No dobra, sprawdzę cewkę jutro i zobaczę

-
luki1240
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-01-08, 21:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Lokalizacja: Majdan Królewski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luki1240 » 2012-03-07, 12:56
witam sprawdzałem dzis cewke i jest dalej to samo juz nie wiem co to moze byc zapłonem tez sie juz bawiłem ?pomozcie

-
irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: irek » 2012-03-07, 18:05
Raz miałem tak, że nie mogłem zapalić motocykla na kopnik. Musiałem pchać i to dość sporo i wtedy palił. Platynki były zaoliwione. Ściągnąłem podstawe platynek i wymyłem wszystkie tamtejsze elementy. Problem znikł.
Sprawdź jeszcze kondensator.
Najlepiej zainwestuj w akumulator 12V, jeśli masz instalacje 6V to kup 6-tkę. Ja radzę jednak przerobić instalacje na 12V i wstawić moduł zapłonowy. Wtedy problemów raczej już nie ma.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
-
luki1240
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-01-08, 21:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Lokalizacja: Majdan Królewski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luki1240 » 2012-03-07, 23:17
a od czego mozna zalozyc ,modul bezproblemowo?
-
irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: irek » 2012-03-09, 18:19
Zakładają od polonezów caro. Ja np. kupiłem na allegro za 20 złotych uniwersalny moduł GL-100. Oczywiście nowy więc była instrukcja obsługi i podpięcia. Od kąd go mam, a także instalację 12V to nie mam problemu z odpalaniem.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
-
Captain Bill
Post
autor: Captain Bill » 2012-03-10, 22:01
irku, masz może dokładniejszy opis tego jak to wygląda zamontowane i ogólnie jak to działa?
-
irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: irek » 2012-03-10, 22:23
Tu są zdjęcia modułu oraz oryginalnej kartki - instrukcji dodanej do tego modułu. Tam jest wszystko opisane. Myślę, że bez problemu da się przeczytać z tego zdjęcia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2012-03-10, 22:26
mam ten sam moduł i nie mam żadnych z nim problemów

polecam

-
luki1240
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-01-08, 21:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Lokalizacja: Majdan Królewski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luki1240 » 2012-03-14, 22:10
rozwiązałem swój problem dzieki koledzy:)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość